Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@20:32:35 GMT

آخرین مهلت انتخاب معاون وعوامل کاروان‌های‌حج۹۷

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۶۰۳۲

آخرین مهلت انتخاب معاون وعوامل کاروان‌های‌حج۹۷

به گزارش جهان نيوز، امکان معرفی عوامل کاروان‌های حج تمتع 97 در سامانه جامع کارگزاران و در صفحه شخصی هر یک از مدیران کاروان‌ها از 18 فروردین‌ماه فراهم و شرح وظایف مدیران و عوامل کاروان‌های حج تمتع امسال، 22 فروردین از سوی ریاست سازمان حج و زیارت ابلاغ شد.

بر این اساس، مدیران کاروان‌ها باید با اطلاع از شرایط و ضوابط آن، عوامل را انتخاب کرده تا روند اجرایی حج تمتع و توجه به انجام فعالیت‌ها به خوبی پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به اطلاعیه سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان‌های حج تمتع باید معاون و عوامل کاروان را تنها از لیست افراد واجد شرایط انتخاب کنند.

از آن جایی که تأخیر در معرفی عوامل، باعث اختلال در دوره‌های آموزشی و سایر امور مرتبط می‌شود، مدیران کاروان‌ها حداکثر تا جمعه 7 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب عوامل باقیمانده خود از بین واجدین شرایط اقدام کرده و به ثبت آن در سامانه جامع کارگزاران بپردازند؛ در غیر این صورت برای مدیران کاروان‌ها امتیاز منفی لحاظ خواهد شد.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ تا فردا برای انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تا فردا شنبه ۸ اردیبهشت مهلت دارند که با ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن را به صورت دقیق و کامل مطالعه و پس از آن کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و ثبت کنند.

به گفته کریمیان، کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

کد خبر 748273

دیگر خبرها

  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی