Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ هر سال مسابقات فرهنگی و هنری به منظور شناسایی و ارج  نهادن به استعدادهای هنری و پرورش خلاقیت های فردی و گروهی، تربیت اجتماعی  وتقویت حس مشارکت جویی دانش آموزان با تکیه بر سند تحول بنیادین، توسط معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار می گردد.   مریم شعبا​نی رییس اداره فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشیاداره‌کل آموزش و پرورش استان  زنجان با بیان این مطلب افزود: مرحله ی استانی این مسابقات  در بخش حضوری با شرکت 1300 نفر از دانش آموزان مقاطع دوره ی اول و دوم متوسطه  در قالب رشته های انفرادی و گروهی از تاریخ 26 فروردین  تا 4 اردیبهشت ماه سال جاری  با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنا بر اظهارمریم شعبانی:  در بخش تئاتر و هنرهای نمایشی 35 گروه برتر(در گرایش های صحنه ای،عروسکی،نمایشنامه خوانی و نقالی) ،  دربخش هنرهای آوائی 27 گروه  منتخب سرود ( محلی و تلفیقی)  13 گروه همنوازیی و 72  نفر در رشته ی تک نوازی  و آواز پسران  در این دوره از مرحله ی استانی مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 تشکیل کارگاههای مهارت‌آموزی با هدف آموزش، تشخیص و تائید اصالت آثار منتخب   به تعداد 15 کارگاه آموزشی با حضور اساتید صاحب نام و برجسته  و نیز داوران مسابقات از دیگر برنامه های مرحله ی استانی این دوره از جشنواره بود.لازم به ذکر است آثار منتخب پس از رفع نواقص طی ماه آتی به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.

شعبانی ضمن تشکر از مدیران، مربیان و اولیای دانش آموزان و دست اندرکاران مسابقات از صف تا ستاد، گفت:  با  عنایت به نظر تخصصی داوران ، مدرسین و کارشناسان، امسال آثار از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته و امیدواریم در مرحله کشوری جشنواره دانش آموزی نیز شاهد هنرنمایی و موفقیت بیش از پیش دانش آموزان فرهیخته و هنرمند استان زنجان باشیم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سی و ششمین مسابقات فرهنگی و هنری مریم شعبانی اردوها و فضاهای پرورشی داره کل آموزش و پرورش استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران