Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@11:03:37 GMT

مدارس فرسوده خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه خیرین است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۶۲۲۵

مدارس فرسوده خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه خیرین است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس گفت: مدارس فرسوده خراسان جنوبی برای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ در هنگام حوادث طبیعی، نیازمند توجه ویژه خیرین مدرسه ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، دکتر امیرحسنخانی امروز (۶ اردیبهشت) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: با توجه به منابع مالی دولت و مشکلاتی که دارد با حضوری که خیرین مدرسه ساز در بحث مدرسه سازی در کشور کردند کارهای بزرگی در بحث مدرسه سازی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مشکلات ما در خراسان جنوبی بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور است چراکه این استان جزو مناطق کمتر برخوردار و توسعه نیافته است.

 

وی افزود: خراسان جنوبی با توجه به فرسوده بودن بخشی از مدارس و اینکه بخش هایی از استان بر روی گسل قرار دارد، اگر مدارس فرسوده بازسازی نشود در صورت وقوع حوادث طبیعی می تواند بحران آفرین باشد.

 

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس با بیان اینکه رویکرد خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدرسه در خراسان جنوبی مثبت است و امیدواریم با این رویکرد با توجه به عملکردی که خیرین مدرسه ساز استان دارند اتفاقات خوبی در سال جدید رقم بخورد، افزود: با رایزنی بیشتر و دادن اطلاعات و امکانات بیشتر به خیرین می توان کارهای بزرگتری انجام داد.

 

امیرحسنخانی گفت: امید است در سال جدید شاهد افزایش چشم‌گیر خیرین مدرسه ساز در استان باشیم.

 

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس با اشاره به اینکه دولت اعتبار کافی برای ساخت مدرسه ندارد و این امر همت خیرین را می طلبد، تصریح کرد: خیرین هم وقتی چون مشاهده کردند اعتبارات دولت کافی نیست به این امر خیر ورود کرده اند و هر سال هم میزان اعتبار خیرین مدرسه ساز از سال قبل آن بیشتر می شود؛ لذا امید است خیرین امسال هم همچون گذشته در استان حضور چشمگیری داشته باشند.

 

امیرحسنخانی گفت: ما در حوزه انتخابیه در سطح روستایی و شهری مدارس فرسوده داریم و دچار مشکل هستیم که لازم است خیرین ورود پیدا کردند.

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن قرآن کریم دولت مجلس قرآن حسن روحانی جشنواره جهانی فیلم فجر یک کتاب یک امت آذربایجان شرقی مساجد بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی