Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:30:26 GMT

جوان گلستانی قهرمان پرش سه گام کشور شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۶۶۱۶

جوان گلستانی قهرمان پرش سه گام کشور شد

فرهاد رسولی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مبین مداحی ورزشکار شهرستان کردکوی در این مسابقات با پرشی به طول 14.46 متر بالاتر از ورزشکاران بوشهر و کرمانشاه قرار گرفت و اول شد.
وی افزود: حد نصاب تعیین شده از سوی فدراسیون در رشته پرش سه گام 15.50 تعیین شده بود که هیچ یک از شرکت کنندگان به آن نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان پسر کشور با شرکت 220 ورزشکار از سراسر ایران از صبح چهارشنبه به میزبانی هیأت استان تهران در ورزشگاه آفتاب انقلاب این شهر آغاز شده است.
شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان و در فاصله 27 کیلومتری گرگان واقع است.
7333/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان تهران استان گلستان انقلاب ایران گام موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در بخش مردان این مسابقات محمد امین فطرس نماینده قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد و در مجموع تیمی بخش مردان هم قمی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش بانوان هم عناوین اول تا سوم به نمایندگان قم رسید و الهام محمدی، نرگس جعفری و مبینا نظری ۳ ورزشکار قمی بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند تا در رده بندی تیمی بانوان، قمی‌ها به قهرمانی برسند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • نقش حیاتی ستاره جوان تیم ملی در لحظات تعیین‌کننده
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا