Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@13:01:45 GMT

برخورد مرگبار اتوبوس شرکت واحد با پژو در تبریز + عکس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۷۱۵۰

برخورد مرگبار اتوبوس شرکت واحد با پژو در تبریز + عکس

حوادث رکنا: برخورد اتوبوس شرکت واحد با پژو پارس، یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعتی پیش بر اثر برخورد یک خودروی سواری پژو پارس با اتوبوس شرکت واحد، یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر راهی بیمارستان شد.
وحید شادی نیا، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: سرنشین خودرو که دختر 18 ساله بود جان باخت و پسر 18 ساله نیز که راننده بود به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حبیب آبراهه رئیس پلیس Police راهور شهرستان تبریز علت این حادثه Incident را بی احتیاطی از جانب سواری پژو پارس به علت تجاوز Rape به چپ اعلام کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents پزشکی پلیس Police حادثه Incident تجاوز Rape اخبار حوادث اتوبوس پژو عکس مرگبار تبریز حوادث تبریز اخبار تبریز عکس فیلم ایران حوادث تهران پدر دستگیر مرد زن قتل ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده رامجرد به درودزن به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و سرعت بالا پس از برخورد با یک دستگاه سواری رانا از مسیر منحرف و واژگون شد.
پهلوان افزود: در این سانحه سه سرنشین و راننده خودرو پژو پارس مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران