هالیوودیهایی که در سن کم مادر شدند! +تصاویر
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۷۳۰۰
ساعت 24-اگر می خواهید با ستاره هایی که در سنین پایین صاحب فرزند شده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
مادر شدن یکی از سخت ترین کارهای جهان است. یک زن پس از بچه دار شدن، مسئولیت های زیادی را به عهده می گیرد. او در آن واحد یک آشپز، دکتر، پرستار، دوست، معلم و... می شود. در واقع این کار نیاز به زمان و انرژی فراوانی دارد که در هر شرایطی امکان پذیر نیست.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
این حس در میان ستاره های هالیوود هم وجود دارد. اگر چه برخی از آنها تا سنین بالا از این کار خودداری می کنند اما برخی دیگر در همان سن کم تصمیم به مادر شدن می گیرند. اگر می خواهید با ستاره هایی که در سنین پایین صاحب فرزند شده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
1. بریتنی اسپیرز- 23 سالگی
شاید از نظر برخی از شما مادر شدن، آنهم در سن 23 سالگی خیلی زود باشد اما ستاره ای چون بریتنی اسپیرز جور دیگری فکر می کند. او زمانی که خبر بارداری خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، گفت: «من از سن 16 سالگی تا حال شغل مورد علاقه ام را داشته ام، به دور دنیا سفر کرده و تجربه های شیرینی را کسب کرده ام، تنها چیزی که نداشته ام تجربه داشتن یک فرزند بود که دیگر بیشتر از این هم نمی توانم منتظر بمانم!»
بریتنی، شان پرستون را در سال ۲۰۰۵ و دومین فرزندش جیدن جیمز را در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد اما همسرش کوین فردرلین با خیانت خود به او به رابطه شان خاتمه داد. بریتنی پس از آن اتفاق دوران سختی را پشت سر گذاشت اما خوشبختانه توانست بار دیگر خودش را پیدا کند و به فعالیت های حرفه ای خود ادامه دهد.
2. ریس ویترسپون- 23 سالگی
ریس ویترسپون جزو ستاره هایی است که در سن کم، یعنی 23 سالگی، بچه دار شد. او در سال ۱۹۹۹ با رایان فیلیپ ازدواج کرد و چند سال بعد صاحب یک دختر شد. این ستاره برنده جایزه اسکار اعتراف می کند که مادر شدن در سن پایین دردسرهای زیادی دارد. او در آن زمان در اوج کار هنری خود بود اما نمی توانست فرزندش را تنها بگذارد. او می گوید: «در آن زمان من هیچ دوستی نداشتم، چون تنها من بودم که در آن سن کم بچه داشتم و هم سن و سالهای من هنوز ازدواج هم نکرده بودند.»
ریس در سال ۲۰۰۶ از رایان جدا شد و در سال 2011 با جیم تاث ازدواج کرد و یک سال بعد هم دومین فرزند خود را به دنیا آورد.
3. کایلی جنر- 21 سالگی
یکی از ستاره هایی که اخیرا خبر بارداری اش جنجال آفرید، کایلی جنر است. او از این که در سن 20 سالگی مادر شده، به خودش افتخار می کند. البته او خبر بارداری اش را تا مدت ها پنهان کرد و در شبکه های اجتماعی نیز هیچ ردی از آن بر جای نگذاشت. اما حال همه ما می دانیم که او در انتظار تولد فرزندش است. همسر او تراویس اسکات می باشد. در واقع تنها چند ماه از رابطه آنها با هم می گذشت که تصمیم گرفتند بچه دار شوند اما این موضوع جای تعجب ندارد زیرا هر چه باشد رقابت بچه دار شدن در میان خواهران کارداشیان ها بسیار شدید است.
4. ووپی گلدبرگ- 18 سالگی
ووپی گلدبرگ بازیگر، کمدین، نویسنده ترانه و فعال سیاسی آمریکایی است. او در سن 18 سالگی ازدواج کرد و همان سال هم بچه دار شد. البته او در همان سن تصمیم گرفت که دیگر بچه دار نشود و به نظرش نیز پایبند بود.
دختر او، الکساندرا مارتین نیز راه مادرش را در پیش گرفت و در سن 16 سالگی صاحب فرزند شد. از این رو ووپی در سن 34 سالگی اولین نوه اش را دید. اگر چه ووپی دو بار دیگر نیز ازدواج کرد اما به همان یک فرزند قانع بود.
5. شارلوت چرچ- 21 سالگی
کار کردن زیاد از سن پایین، می تواند روی شخصیت افراد تاثیر بگذارد. به عنوان مثال شارلوت چرچ نیز مانند بریتنی اسپیرز، به دلیل این که فعالیت حرفه ای خود را در سن پایین(11 سالگی) آغاز کرد، در سن 21 سالگی خودش را آنقدر پخته دید که بتواند مسئولیت فرد دیگری را نیز به عهده بگیرد. در واقع 10 سال از درخشش او در دنیای هنر می گذشت که او مادر بودن را تجربه کرد. او اولین فرزند دختر خود را از همسرش گاوین هنسون به دنیا آورد و کمی بعد هم صاحب یک پسر شد.
او پس از جدایی از همسرش و ازدواج با جانی پاول، بار دیگر تصمیم بارداری گرفت اما متاسفانه فرزند سومش سقط شد.
6. سوفیا ورگارا- 19 سالگی
سوفیا ورگارا بازیگر، کمدین و مدل کلمبیایی است. او در سال 1992 زمانی که اولین فرزند خود را به دنیا آورد، تنها 19 سال سن داشت. دوران تینیجری برای مادر شدن، دوره ساده ای نیست. سوفیا در این مورد می گوید: «زمانی که من فرزندم را به دنیا آوردم، تنها 19 سالم بود. در آن دوران من برای هر کاری انرژی داشتم اما با وجود فرزند، دست و پایم بسته بود.» در هر صورت بچه دار شدن نتوانست از موفقیت او در عرصه هنر اندکی بکاهد. طبق گزارشات، او به لطف بازی اش در فیلم «Modern Family» پردرآمدترین بازیگر تلویزیونی شناخته شده است.
7. کیشا کاستل-هیوز- 17 سالگی
کیشا کاستل-هیوز هنرپیشه نیوزلندی است که از سال 2001 تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او در سال 2003، به خاطر بازی در فیلم «Whale Rider»، زمانی که تنها 13 سال سن داشت، موفق به دریافت آکادمی اوارد شد. او تنها چند سال بعد از این ماجرا، یعنی در 17 سالگی، اولین فرزند خود را به دنیا آورد.او اخیرا به خاطر بازی در سریال «بازی تاج و تخت» به شهرت رسید اما هیچکس باور نمی کند که او فرزندی با اختلاف سنی تنها 17 سال از خودش، داشته باشد!
برترینها
منبع: ساعت24
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
چهارم اردیبهشتماه ما را به یاد رادیو و تلاش رادیوییها میاندازد؛ روزی که اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران نصب شد. - اخبار فرهنگی -
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ساعت نوزده چهارم اردیبهشتماه 82 سال پیش اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران نصب شد. اولینباری که رادیو در ایران شنیده شد به دلیل فقدان دسترسی و ابزارهای ارتباطی آن زمان، با نام "رادیو تهران" شناخته شد. در بدو تأسیس، رادیو تهران که دارای دو فرستنده یکی برای موج متوسط و دیگری برای موجکوتاه بود، برای پخش برنامههای خود از یک استودیو در محل اداره بیسیم استفاده میکرد.
در سال 1327 یک فرستنده در اختیار رادیو قرار گرفت و یک استودیوی کوچک در میدان ارگ برای پخش اخبار ساخته شد. در سال 1336 نام «رادیو تهران» به «رادیو ایران» تبدیل و بعدها در جنب رادیو ایران فرستنده دومی بنام رادیو تهران نیز مشغول به کار شد که در آغاز امر تنها موسیقی از آن پخش میشد. حالا که 83 سال از اولین حضور رادیو در ایران میگذرد رادیو از 16 شبکه رادیویی بهره میبرد.
چند چالش و چند نکته
1. دستمزد پایین و مشکلات معیشتی برای رادیوییها:
بارها پیشکسوتان رادیو در گفتوگوهایشان به دستمزد پایین و البته تبعیضهایی اشاره میکنند که معمولاً نسبت به حقوق و دستمزد رادیوییها و تلویزیونیها وجود دارد. نکتهای که بعضاً از آن به عنوان تبعیض هم نام میبرند. مصداق بارز آن گفتوگویی که منوچهر آذری پیشکسوت رادیو با خبرنگار تسنیم داشت.
او گفت: «من فکر میکنم بیشتر باید هوایِ پیشکسوتان را داشته باشند. آنها سالها در عرصه کارهای فرهنگی و هنری استخوان خُرد کردند و از هیچ کوششی دریغ نداشتند. تبعیض که همیشه وجود داشته است میتوان در تولید آثار رادیویی و تلویزیونی دنبال آنها گشت.این درخواست را داریم که پیشکسوتان و کاربلدهای حوزه رادیو و تلویزیون را دریابند. »
البته بخشیزاده معاون صدا در گفتوگوی اخیری که با خبرنگار تسنیم داشت به این نکته اشاره کرد: «رادیو دچار یک عقبماندگی تاریخی در حوزه بودجه است. ما یک نگاه تطبیقی در بحث پرداختها داشتیم در بخشی از قسمتها، شغلهای مشابه در سازمان صداوسیما داریم. یک وقتهایی تا 7 برابر و 6 برابر عقبیم و در بخشهایی 16 برابر هم این عقبماندگی وجود دارد. خوشبختانه آقای جبلی رئیس رسانه ملی به این موارد کاملاً اشراف دارند. خودشان بحمدالله بعد از جلسات مکرری که داشتیم به بنده عرض کردند من انشاءالله خودم میخواهم با خود شما و عوامل ستادی درباره بودجه رادیو تصمیم بگیریم.
خودمان به تبعیض و مشکلات در دستمزدهای اهالی نجیب رادیو اشراف داریم؛ از طرفی هم میدانیم با 20، 30 درصد اضافه کردن به پرداختها کاری پیش نمیرود. چون یکسری توقعات منطقی است. همکار صدابردار من در استودیوی صدا هم حضور دارد و به فاصلهای کمتر از 10 متر در پخش هم فعالیت دارد. اما تفاوت در پرداخت چند برابر میشود. این اتفاق خودش عاملی برای پایین آوردن انگیزه و یک مقداری تبعیض میشود که آزاردهنده است. نمیتوانم قول بدهم صددرصد امسال این اتفاق میافتد اما با حمایتهای رئیس رسانه ملّی به دنبال پایان دادن به این تفاوتها و به نوعی تبعیضها در دستمزدهای هنرمندان رادیو هستیم.»
خبر معاون صدا از راهاندازی رادیو بانوان تا سهم کودکان2. آگهیهای آزاردهنده
چندی پیش اولین جشنواره آگهیهای بازرگانی در صداوسیما برگزار شد. بسیاری از مدیران به خصوص رئیس صداوسیما به نظاممندی و توجه به سبک زندگی و خیلی از موارد دیگر در این حوزه تأکید کرد. در میانِ این هیاهو اما یک نکته شاید مغفول ماند و آن وقتنشناسیهای تبلیغاتی در رادیو و البته بیتوجهی به ساختِ آگهی رادیویی بود که البته از علی بخشیزاده معاون صدا درباره آن سؤال کردیم.
او به این نکته اشاره کرد: «میدانید که آگهیبازرگانی که درست و اصولی ساخته شود حتماً اتفاقاتی را ایجاد میکند که حتی یک سریال و برنامه نمیتوانند آن پیام و اتفاقات را به منصه ظهور برسانند. همانطور که شهید آوینی در کتاب آیینه جادو دارند تصویر همه مولفههای پیام را منتقل میکند. میبینیم وقتی یک آگهیبازرگانی با تعداد بالایی از فرزندان کالا یا بنگاه اقتصادی را معرفی میکند در عینِ تبلیغ آن بنگاه و محصول حتماً به تحکیم خانواده هم فکر کرده است. در عینحال تجمل و اغواگری هم میتواند پیامهایی باشد که در صورتِ ساخت چنین آگهیها و تبلیغاتی ایجاد شود.
ما در رادیو دغدغه داریم که هنوز بین آگهیهای بازرگانی تلویزیونی و رادیویی تفاوتی به وجود نیامده است و الان متأسفانه همین طور است که هرچه در تلویزیون پخش میشود صدایِ آن به رادیو میرسد. چقدر خوب است که آنونس ویژهای در رادیو ساخته شود.
بخشیزاده تأکید کرد: شاید یکی از دلایلی که بایستی میانِ پخش آگهی تلویزیونی و آگهی رادیویی تفاوت ایجاد شود به این خاطر باشد که رادیو کششِ پخش آگهیها را همچون تلویزیون ندارد. عنصر در تلویزیون بحث بصری و تصویر است و خیلی از خلأهای تبلیغی را میپوشاند اما در رادیو همواره عنصر خیال را داریم که محتوامحور است، از این جهت همان تبلیغاتی که روی آنتنِ شبکههای تلویزیونی میرود و بحث تبلیغی را از دریچه تصویر به مخاطب القا میکند، نباید در رادیو پخش شود، اشکال ما این است همان آگهی پخششده از طریق تلویزیون، بعضاً در رادیو تکرار میشود.»
اما در کنارِ این مشکل و ایراد که معاون صدا به خوبی به آن اشاره کرد پخش وقت و بیوقت یا همان وقتنشناسی تبلیغات در رادیو کماکان وجود دارد و با انتقاداتی همراه است. شاید یکی از انتقادهای جدّی به آگهیهای بازرگانی رادیو در برنامههای پرشنوندهای باشد که شنونده در حال پیگیری برنامه یا برنامههایی پرشنونده است با نوعی از تبلیغات و آگهی بازرگانی مواجه میشود که نمیتواند آن را درک کند، چون نمیتواند در فضای رادیو این نوع تبلیغ و فضای اسپانسری (مشارکتی) را بپذیرد، این نکته اشکال بسیار جدّی است که نوعِ جنس و فرم و محتوای تبلیغ را باید براساس فضای رادیو و تلویزیون درست انتخاب کنند.
کنار این اظهارنظرها و نکاتی که وجود دارد اما مدیران در رادیو و تلویزیون باید بهسمت آگهیهایی بروند که هم تبلیغ را بهدرستی انجام دهد و هم تبدیل به بدسلیقگی نشود، این عبارت وقتنشناسی یا بهقولی تبلیغات آزاردهنده، گاهی باعث میشود مخاطب محتوا و آن جذابیت برنامهای را که پیگیری میکرد در پی این تعدد آگهیها و طولانیشدنشان، اصطلاحاً «گم» کند.
بارها اتفاق افتاده است در تلویزیون و پخش سریالها و برنامههای پربیننده این اتفاق بیفتد و حالا این اشکال به رادیو هم سرایت کرده است.
3: راهاندازی چند شبکه رادیویی
معاون صدا در گفتوگوی اخیر با خبرنگار تسنیم از راهاندازی رادیو بانوان خبر داد که از طریق رئیس صداوسیما پیگیری میشود. در کنار ضرورت این راهاندازی شبکه رادیویی، خلأ جدّی رادیو کودکان و حتی بعضاً رادیو سرگرمی هم وجود دارد. باید دید در سالِ 1403 و روزگار جدید رادیوییها مشکل دستمزدها و آگهیهای آزاردهنده برطرف خواهد شد یا خیر؟ آیا شبکه رادیویی جدید به چرخه شبکههای رادیویی موجود اضافه خواهند شد؟
انتهای پیام/