Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کشتی آزاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس موفق به کسب دو مدال طلا و دو برنز از مسابقات کشتی دانشجویی استان تهران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دوره از مسابقات که در واحد شهر قدس برگزار شد امیر حسین موسوی و جلیل پیرمردی از واحد پردیس به ترتیب در اوزان 74 کیلو و 125 کیلوگرم توانستند قهرمان شوند و مدال طلای مسابقات را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مرتضی افضلی در وزن 86 و حسین خواجه صالحانی در وزن 92 توانستند به مقام سوم و مدال برنز این مسابقات دست یابند.

نکته قابل ذکر در این مسابقات این بود که تیم دانشجویی واحد پردیس فقط در 5 وزن از ده وزن برگزارشده نماینده داشت که در چهار وزن موفق به کسب مدال شد.

جلیل پیرمردی نماینده 125 کیلوی واحد پردیس دارای چندین مقام کشوری و بین المللی است و چندی پیش هم توانسته بود در مسابقات آزاد کشورترکیه افتخارآفرینی کند.

ارتقای نرم افزارصندوق رفاه واحد پردیس به سیدا4

نرم افزارمالی صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس به سیدا 4 ارتقا یافت.

دکتر عباسپور رئیس واحد پردیس گفت: این واحد جزو اولین واحدهایی دانشگاه آزاد اسلامی است که به سیستم فوق ارتقا می‌یابد. واریز سریع اقساط اینترنتی، قابلیت ثبت و ارسال اسناد، حل مشکلات نرم افزاری سیستم قبلی و تدوین راهنمای جدبد نرم افزار از جمله مزایای نرم افزار ارتقا یافته است.»

بازدید هیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم و تحقیقات فناوری از واحد پردیس

هیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم از فعالیتهای آموزشی و پژوهشی واحد بازدید کردند

در این بازدید یک روزه هیات اعزامی از فعالیتهای واحد در بخش‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و نیز ساختمانها و امکانات موجود بازدید کردند.

رئیس واحد پردیس تصریح کرد: «طبق گفته هیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم، این واحد نخستین واحد از دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در استان تهران است که مورد بازدید این هیات قرار می‌گیرد.»

عباسپور افزود: «این هیات حین بازدید، تلویحا از امکانات و فعایتهای واحد در زمینه های مختلف ابراز رضایت کرد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 ویدیویی از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان مازندران در فضای مجازی منتشر شده است. به نظر می‌آید این بزرگ‌ترها که در ویدیو در حال چاقوکشی هستند، الگوهای خوبی برای دوبنده پوشان کم سن و سالی که در این مسابقات روی تشک کشتی رفته‌اند، نیستند. این لحظات تلخ را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • لحظات چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی