Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@10:08:39 GMT

حرف درمانی مشکلات مردم را حل نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۷۶۰۵

حرف درمانی مشکلات مردم را حل نمی‌کند

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن گفت: حرف درمانی مشکلات مردم را حل نمی‌کند و برای مردم باید کار انجام شود که این موضوع نیاز به تلاش و درک وظیفه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، حجت الاسلام میرشمس اکبر حسینی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن صبح امروز (6اردیبهشت) در یادواره شهدای کارگری این شهرستان که در مزار شهدا برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: نقش و حضور کارگران در دفاع مقدس یک نقش مهم و اثرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه نگاه دین به جریان کار و کارگر نگاه ایمانی، اعتقادی و معنوی است، افزود: شهدای کارگر در عرصه معنویت و جهاد پیش‌قدم بوده و تمام هستی خود را برای اعتلای نظام اسلامی فدا کرده‌اند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین عطیه‌ای است که خداوند متعال به ما عطا کرده و همه ما مدیون خون شهداء هستیم زیرا ایثارگری و فداکاری آنها بود که عزت، امنیت و سربلندی را برای ما و کشور ما به وجود آورد.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به وضعیت کنونی کشور، تصریح کرد: مردم با اصل نظام و انقلاب مشکل ندارند و ما حضور با شکوه این مردمان را در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: 22 بهمن سال گذشته همچون معجزه‌ای بود زیرا مردم با همه مشکلات حمایت خود را از نظام، انقلاب و حکومت نشان دادند که مسئولان باید جواب این همه محبت مردم را بدهند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه حرف درمانی مشکلات مردم را حل نمی‌کند و برای مردم باید کار انجام شود که این موضوع نیاز به تلاش و درک وظیفه دارد، اظهار کرد: نباید از سمت مسئولان حرفی زده شود که دشمن شاد شود، اگر شهدا قرار بود مانند امروز برخی از مسئولان عمل کنند همان موقع ایران را به عراق داده بودیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه سه کشور جان کندند 110 موشک به سوریه زدند که 80 موشکشان در هوا از بین رفت و در برابر کشوری که هفت سال در آنجا جنگ است سرخورده و در دنیا تمسخر شدند، افزود: ما نباید کاری کنیم که به ملت ایران توهین شود و  کسی مانند ترامپ که سرزمین‌های زیادی را به خاک و خون کشیده به خودش اجازه دهد به ما صهیونیست خطاب کند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن مجلس قرآن کریم دولت حسن روحانی آذربایجان شرقی جشنواره جهانی فیلم فجر یک کتاب یک امت مسابقات قرآن برجام یاوه گویی های ترامپ یادواره شهدای کارگری شهدای کارگری کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر یکشنبه در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: باید مشکلات کارگران به ویژه افرادی که در حوزه ساختمانی مشغول کار هستند سریع‌تر و با کیفیت‌تر، پیگیری و برطرف شود.

وی افزود: پرداخت سریع کارهای رفاهی و تسهیلات مربوط به قشر کارگر باید مورد توجه و اولویت باشد چرا که کارگران دائم در حال فعالیت هستند و ولی نعمت ما محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن تقدیر از زحمات کارگران و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها بیان کرد: فعالیت‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان نیز ارزشمند است.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: اینکه کارگران به حق خودشان رسیده باشند، چنین موضوعی از واقعیت دور است اما تلاش دولت این است حق و حقوق کارگران ادا شود.

وی بر تلاش بیشتر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی تاکید کرد و گفت: اصل در اداره کل تعاون، خدمت به مراجعه کنندگان باشد؛ همچنانکه تاکنون همینگونه بوده و باید این خدمات ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: کار کردن امری مقدس و مجاهدت در راه خداست و مسؤولان مشکلات قشر کارگری را باید احصا و به دنبال رفع آن باشند

کد خبر 6091106

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن