Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: مجوز فروش اوراق مشارکت خط دو مترو را باید در اردیبهشت ماه دریافت کنیم، اما تا زمانی که منابع آن در اختیار قطار شهری قرار گیرد کمی زمان می‌برد.

جواد شعرباف در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: با تلاش بسیار زیاد شهرداری اصفهان ساعات پایانی روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۹۶ مجوز اوراق مشارکت خط دو مترو از بانک مرکزی صادر شد که برای تثبیت فروش اوراق همان شب مبلغ را خریداری و در حال حاضر اقدامات این کار در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه این تاریخ، زمان مناسبی برای انتشار اوراق مشارکت نبود، بخش کمی از اوراق فروش رفت و قرار شد برای انتشار مجدد مابقی اوراق، فرصتی دوباره تعیین شود.

مشاور عالی شهردار اصفهان با بیان اینکه گزارش را باید تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه به بانک مرکزی ارائه دهیم و فرصت دوباره انتشار اوراق را در اردیبهشت یا خرداد ماه دریافت کنیم، تصریح کرد: باید در اردیبهشت ماه مجوز فروش را گرفت، اما تا زمانی که منابع آن در اختیار قطار شهری قرار گیرد کمی زمان می‌برد، بنابراین احتمال دارد دریافت مجوز انتشار اوراق مشارکت در خردادماه دریافت شود.

مشاور عالی شهردار اصفهان تأکید کرد: در حال حاضر بانک شهر، بانک عامل است، اما اگر مشکلاتی به وجود آید، ممکن است بانک عامل را تغییر دهیم، البته بانک شهر همیشه همراهی خوبی با قطار شهری داشته و وام‌های خوبی در اختیار سازمان قطارشهری گذاشته است.

شعرباف اضافه کرد: تجربه خوبی از همکاری با بانک شهر داریم و مدیریت بانک شهر اصفهان با پروژه قطار شهری بسیار همراه است بنابراین امیدواریم در این مسیر مشکلی به وجود نیاید.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپوليس که به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، مراحل پایانی بارگذاری مدارک را صورت داد.

با اتفاق روز گذشته در خصوص واگذاری سهام پرسپوليس، آخرین مرحله که مربوط به بحث مالکیت بود نیز به انجام رسید تا اکنون این باشگاه در انتظار تصمیم نهایی و تایید آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

امیرعلی حسینی با انتشار تصویری از پایان مرحله بارگذاری مدارک مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای خبر داده است و باید دید اکنون این مدارک مورد تایید قرار خواهد گرفت و این باشگاه موفق به دریافت مجوز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات «افتخارآمیز» آمریکا تبدیل شده است
  • جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات افتخارآمیز آمریکا تبدیل شده است
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳