Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اتهامات وارده به کاوه مدنی ارزیابی شما از انتصاب وی در دستگاه دولتی در دولت دوازدهم چیست؟ اظهارداشت: جاسوسی این فرد اصلاً و به هیچ عنوان محرز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای کلانتری هم اشاره کرد که وی متهم نیست و واقعاً آنگونه که اخبار علیه او منتشر شده است صحت ندارد. 

کواکبیان در پاسخ به این سوال که علت خروج وی از کشور چه بوده است و چگونه توانسته با وجود اتهاماتی که بر وی وارد شده از کشور خارج شود؟ گفت: به هر حال مدنی تحت فشار بوده و در خارج از کشور زندگی خود را دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس همچنین تصریح کرد: برای چه در کشور بماند؟ که هر روز تنش بلرزد؟ 

کواکبیان همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود استعلامات وی قبل از انتصابش روشن شده بود، گفت: من مطمئنم این اتهام جاسوسی غلط است و آن را با صراحت رد می‌کنم. حال شاید مشکلات دیگری متوجه وی باشد.

وی در خاتمه گفت که وزارت اطلاعات این موضوع تائید نمی‌کند. مگر پرونده سید امامی تاکنون روشن شده است که پرونده مدنی هم روشن شود؟ آن پرونده هم باید مشخص شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، فریدون بندری گفت: از مجموع اعتبارات حق آلایندگی، بالغ ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شده است. 

وی افزود: با اجرای طرح نهضت محرومیت زدایی و با استفاده از  اعتبارات حق آلایندگی طرح‌های مختلفی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان از جمله شهرک‌های مدنی و قدس در حال اجراست. 

فرماندار بندرماهشهر اظهار کرد: در مجموع اجرای این طرح‌ها تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته اند. 

بندری گفت: از جمله اقدامات این طرح‌ها می‌توان به راه اندازی سیستم‌های روشنایی، زیر سازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت، شبکه دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، پارک خانواده در شهرک مدنی است.

دیگر خبرها

  • سازمان دفاع مدنی غزه: هنوز بیش از ۱۰۰۰۰ پیکر زیر آوارها مدفونند
  • حسن روشن: نام باشگاه استقلال را نباید تغییر داد
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور