Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس، پنجمین همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از الگوهای عرصه تعلیم و تربیت اسلامی، امروز در مرکز همایش اندیشه‌های معلم برگزار شد.

در این مراسم که غلامعلی حداد عادل رئیس هیأت امنای کانون مدارس اسلامی، محمود فرشیدی وزیر اسبق آموزش‌ و پرورش و دبیر کل کانون مدارس اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و جمعی از فرهنگیان حضور داشتند از 6 الگوی عرصه تعلیم و تربیت اسلامی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم سید صادق حجازی (از سال 1322 مدرس مدارس اسلامی)٬ مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباسعلی اسلامی (بنیانگذار جامعه تعلیمات اسلامی)٬ عبدالوهاب طالقانی( مدرس دانشگاه و عضو هیأت مدیره بنیاد فرهنگی امام باقر(ع) اصفهان، مشاور و مدیرکل منصوب شهید رجایی)٬ لطف الله مهدوی(استاد دانشگاه فرهنگیان)٬ ابراهیم عسگریان( عضو هیأت انجمن حامیان توسعه حوزه‌های علمیه، عضو هیأت مؤسس و امنای مجمع خیرین مسجدساز و مدرسه ساز، رئیس هیأت امنای مدارس اسلامی رستگاران) و سجاد حسین منتظری(از بنیانگذاران مدارس اسلامی در پاکستان) در این مراسم تجلیل شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از برون سپاری تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر شنبه در نشست شورای راهبری تدوین نقشه برش استانی مهندسی فرهنگی، اظهار کرد: یکی از مساله‌های ما نظریه‌محوری و راه‌اندازی اتاق فکر است در صورتی که اینها همه در حد همان مطالعات می‌ماند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: بررسی پیشینه تحقیق در رابطه با مسائل فرهنگی یا غیر آن نشان از برگزاری جلسات فراوان و تدوین طرح توسعه دارد، اما اجرای این طرح توسط دستگاه‌های اجرایی انجام نشد چرا که برای خود دستورالعمل دیگری دارند.

عضو خبرگان رهبری همچنین خواستار تشکیل اتاق فکر توسط دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی شدن مسائل شد و تاکید کرد: در این صورت است که وقتمان صرف نظریه‌پردازی نمی‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نباید تعلیم و تربیت را برون‌سپاری می‌کردیم، اذعان داشت: ضعیف کردن مدارس دولتی و اضافه کردن هزینه در سبد فرهنگی خانواده‌ها در مسیر اشتباه و موارد دیگر از جمله عواقب برون‌سپاری در آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش باید دولتی و قوی شود، این تور طی سال‌ها پهن شده و باید جمع شود.

کد خبر 6083619

دیگر خبرها

  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی
  • ضرورت اتاق فکر برای تحقق سند فرهنگی استان مازندران
  • همایش تجلیل از مفاخر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در بوکان برگزار شد
  • انتقاد از برون سپاری تعلیم و تربیت