Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ترافیک شهرداری منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: احداث مسیر خط BRT خیابان شیخ بهایی تا آتشگاه از اولویت‌های اصلی شهرداری منطقه یک است که در شش ماهه ابتدایی امسال قابل بهره‌برداری خواهد بود.

سید محمد لوح موسوی در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد اقدامات انجام گرفته در منطقه یک شهرداری اصفهان جهت کاهش آلودگی هوا، اظهارکرد: احداث مسیر خط BRT از اولویت‌های اصلی شهرداری منطقه یک است که در این راستا احداث مسیر خیابان شیخ بهایی تا آتشگاه در دستور کار است و در شش ماهه ابتدای امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تکمیل خط سه تندرو از خیابان مسجد سید تا پایانه صمدیه افزود: با توجه به اختصاص بودجه برای احداث این خط، امسال ایستگاه‌های خیابان مسجد سید و صمدیه آماده سرویس‌دهی به شهروندان خواهد شد.

لوح موسوی با اشاره به ضرورت توسعه دوچرخه سواری در شهر اصفهان گفت: باید مسیر مشخصی برای دوچرخه‌سواری تعیین شود تا دوچرخه سواران مجبور نباشند قسمتی از خیابان را در رینگ و قسمتی را در جریان ترافیک حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر از میدان شهدا تا میدان انقلاب رینگ دوچرخه‌سواری وجود دارد، ادامه مسیر را به‌ نحوی تعریف کردیم که در سال ۹۷ در پیاده‌رو خیابان مطهری باند مخصوص دوچرخه احداث و این مسیر از خیابان ابوذر به سمت خیابان زاهد ادامه پیدا کند و از خیابان میرداماد به سمت خیابان‌های طیب، طالقانی و شمس‌آبادی ادامه و در نهایت به میدان امام حسین (ع) ختم شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار

نشست بررسی طرح‌های نیمه تمام استان‌های یزد، هرمزگان، مرکزی و زنجان به ریاست وزیر کشور و با حضور استاندار یزد به صورت ارتباط تصویری برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، با اشاره به وجود ۱۲۸۰ طرح ملی و استانی نیمه تمام در استان یزد گفت: از این تعداد ۱۶۷ طرح ملی و ۱۱۱۳ طرح استانی است که در مجموع تکمیل آنها نیازمند ۱۱۷ همت اعتبار است.
 
فاطمی در ادامه به آخرین وضعیت اجرای طرح‌های مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی ۵۳۶ طرح کمتر از ۵۰ درصد، ۲۴۱ طرح بین ۵۰-۷۰ درصد و ۳۳۶ طرح بالای ۷۰ درصد است.
 
استاندار یزد با اشاره به عزم جدی دولت جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام شاخص و مورد مطالبه عموم مردم استان‌ها در قالب طرح «ایران یار»، اظهارکرد: براساس شاخص‌های ابلاغی طرح کشوری تکمیل طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های اولویت دار استان یزد در دو گروه تقسیم بندی شد.
 
وی با عنوان اینکه طرح‌های مذکور در دو گروه «طرح‌های ملی_استانی» و «شهرستانی_ محلی» تعریف شده است، افزود: در گروه طرح‌های ملی_ استانی ۳۱ طرح شامل ۴ کلان طرح اقتصادی و ۲۷ طرح عمرانی قرار گرفته که تکمیل آنها نیازمند ۱۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
 
فاطمی تعداد طرح‌های منتخب با ویژگی‌های شهرستانی_محلی را ۳۵۶ مورد دانست و تصریح کرد: از این تعداد ۱۸۶ طرح عمرانی و ۱۷۰ طرح اقتصادی هستند که تکمیل اینطرح‌ها به ترتیب قریب به ۲۰ همت اعتبار و ۲۵ همت تسهیلات نیاز دارد.
 
وی در پایان اظهارکرد: به منظور تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد در قالب طرح مورد پیگیری دولت سیزدهم، دو سبد پیشنهادی مذکور مبتنی بر مطالبات و نیازمندی‌های مردم تدارک دیده شده است تا پس از نظر سنجی و اولویت بندی طرح ها، اقدامات مربوط به تکمیل آنها انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ۹ اصفهان
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان
  • شمیران گردی مسافران نوروزی