Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@03:43:56 GMT

تغییرات گسترده در گمرکات؛ مدیران جدید از راه رسیدند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۸۲۱۷

تغییرات گسترده در گمرکات؛ مدیران جدید از راه رسیدند

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ روز گذشته از سوی فرود عسگری رئیس کل گمرک ایران برای 2گمرک مهم کشور سرپرست جدید تعیین شد، همچنین برای گمرک بوشهر و حوزه نظارت این استان نیز بعد از یک سال اداره به وسیله سرپرست، مدیر جدید انتخاب شده است.

بر این اساس منصور بازیار مدیر گمرک لنگه به سمت مدیر کلی گمرک بوشهر و ناظر گمرکات این استان منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه نظارت گمرکات بوشهر از اواخر سال 95 و در پی احکام قضایی صادره برای تعدادی از مدیران با سرپرست اداره شده است. این گمرک طی یک سال اخیر توسط قره بیگی و قصوریان جهرمی به عنوان سپرست اداره شده است. قصوریان جهرمی هم اکنون به عنوان رئیس سازمان اموال تملیکی فعالیت می کند.

همچنین بر اساس حکم روز گذشته رئیس کل گمرک ایران، رسول صفریان به سمت سرپرستی گمرک غرب تهران منصوب شده است. پیش از این اسدی به عنوان مدیر کل گمرک غرب فعال بوده است.

این در حالی است که فرود عسگری با حکمی دیگر، محمد رضا اسدی مدیر کل پیشین گمرک غرب را به سمت سرپرستی گمرک تهران منصوب کرده است. پیش از این کارگری به عنوان مدیر کل گمرک تهران خدمت کرده که ظاهرا بازنشستگی دلیل این جابه جایی بوده است.

گفتنی است اواخر سال جاری اسناد مربوط به تخلف صورت گرفته در گمرک مذکور را منتشر کرده بود. بر اساس آخرین اطلاعات با ورود تیم بازرسی گمرک قسمت عمده ای از مبالغ جا به جا شده در این پرونده به بیت المال بازگردانده شد.

مدیر جدید گمرک چابهار نیز طی تغییرات گسترده اخیر، انتخاب شده و شمس به عنوان مدیر گمرک این گمرک فعالیت خواهد کرد. همچنین برخی خبرها حاکی از تغییر مدیر گمرک البرز، به دلیل بازنشستگی حسین سالاری مدیر این گمرک است.

منبع: تسنیم

400

گمرکات فرود عسگری کل گمرک ایران گمرک لنگه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 رضا پورحسین از مدیران سابق تلویزیون در گفت‌وگو با اکبر نبوی از تغییرات عجیب مدیران در دوره مدیریت عزت الله ضرغامی گفت که به تبدیل صداوسیما به وضعیت کنونی منجر شد. پورحسین گفت: «در تاریخ تلویزیون باسوادترین مدیر، آقای سید محسن مهاجرانی [معاون سیما] بود. او در حالی که در اوج کار بود، در سن ۵۰ سالگی از تلویزیون به دلیل سن بالا رفت!» اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما