Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:14:26 GMT

تن زاده: اصل را بر بومی گرایی گذاشته ایم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۸۴۶۷

تن زاده: اصل را بر بومی گرایی گذاشته ایم

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: بیشترین میزان پرداختی در تاریخ سپیدرود در چند ماه اخیر اتفاق افتاده است و این پرداختی ها تداوم خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه ، مدیر عامل سپیدرود رشت گفت: با تدوین بودجه سالانه باشگاه بر اساس اصول علمی و واقعی و پشتیبانی فکری، علمی، مالی و فنی از باشگاه سپیدرود در هیئت مدیره و سطح استان توسط نخبگان و هم چنین با تدوین یک برنامه اجرایی کوتاه، میان مدت و بلندمدت و ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه تلاش خواهیم کرد نیاز مالی سپیدرود را  برطرف نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مالک باشگاه سپیدرود با اشاره به نقش حمایتی مسئولین از سپیدرود تصریح کرد: ما انتظار داریم که سرمایه گذاری و برنامه های فرهنگی، ورزشی و اقتصادی باشگاه سپیدرود مورد حمایت مسئولان محترم استان و شهر رشت قرار گیرد. به ویژه نقش شهرداری ها در نحوه مشارکت بخش خصوصی ورزشی اهمیت ویژه ای دارد. شورا و شهرداری رشت تاکنون کمک های فراوانی به سپیدرود کرده اند که به نوبه خود تشکر می کنم. 


مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بیشترین میزان پرداختی در تاریخ سپیدرود در چند ماه اخیر رخ داده است افزود: این پرداخت ها تداوم دارد و باشگاه با قدرت هر چه تمام تر به تعهدات خود عمل می کند.


وی گفت: ما اصل را بر بومی گرایی خواهیم گذاشت. چه در مدیریت و کادر فنی و چه در جذب بازیکنان. قصد داریم با استفاده از ظرفیت های درون استان و پرهیز از هزینه گرایی و جذب بازیکنان گران قیمت راه تازه ای از تیمداری را در کشور اجرا کنیم. اینکه می گویم نه اینکه بخواهیم با تفکرات شوونیستی راه را بر جذب بازیکنانی از خارج از استان که در پست های گوناگون به آن نیاز داریم ببندیم. نه! هدف ما این است که اولویت بر بومی گرایی باشد. همانگونه که مکتب سپیدرود در این نیم قرن بوده و همیشه سپیدرود را به یک تیم بومی و بازیکن ساز می شناختند.


تن زاده گفت: از نظر شرایط و مسایلی که فوتبال گیلان با آنها مواجه است این نیاز وجود دارد که برای ترمیم شکاف های موجود و تضمین بقای فرهنگی و رشد و توسعه  فوتبال استان برای نسل آینده، اقدامات لازم انجام پذیرد و از منافع شخصی دست شسته و با تکیه بر بنیادهای مشترک و منافع متعالی قومی و جغرافیایی، به عنوان یک مزیت در جهت هم افزایی فرصت ها و تقویت توانمندی های استان گام برداشت. با چنین رویکردی است که می‌توان رقابت‌های منفی و تفرقه آفرین را از فضای فرهنگی، سیاسی، ورزشی، اجتماعی و... به پایان برد.


مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: بر این امر کاملا واقفم که باشگاه سپیدرود طی سالیان سال با مرارت و مشقت فراوان به حیات خود ادامه داده است و این امر نشان‌دهنده شرایط دشوار باشگاه‌داری خصوصی است و تا حمایت از این تیم به صورت سخت افزاری انجام نگیرد این مشکلات مجددا سر باز خواهد کرد. در بازار ورزشی ایران شرایط آزاد و رقابتی وجود ندارد و یک باشگاه خصوصی نمی تواند با باشگاهی که از بودجه دولتی ارتزاق می کند، رقابت کند و به سادگی از دور خارج می شود و این چرخه باید تغییر کند و همه باید بتوانند در شرایط برابر با هم رقابت کنند.


مالک باشگاه سپیدرود با اشاره به نقش حمایتی مسئولین از سپیدرود تصریح کرد: ما انتظار داریم که سرمایه گذاری و برنامه های فرهنگی، ورزشی و اقتصادی باشگاه سپیدرود مورد حمایت مسئولان محترم استان و شهر رشت قرار گیرد. به ویژه نقش شهرداری ها در نحوه مشارکت بخش خصوصی ورزشی اهمیت ویژه ای دارد. شورا و شهرداری رشت تاکنون کمک های فراوانی به سپیدرود کرده اند که به نوبه خود تشکر می کنم.

سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی، بنا بر دعوت نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، در رأس یک هیات بلندپایه‌ امنیتی، برای شرکت در دوازدهمین "نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه مسئول در امور امنیتی" و "نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس" عازم شهر سن‌پترزبورگ خواهد شد.

بنابر گزارش ایلنا، این سفر در چارچوب سیاست چند جانبه‌گرایی و در تداوم دیپلماسی فعال و پویای سیاسی، امنیتی جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در دولت سیزدهم و به منظور ارتقا و توسعه‌ روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی انجام می‌شود.

هم‌چنین احمدیان در این سفر با همتایان خود از کشورهای روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق جداگانه‌ دیدار می‌کند.

اجلاس امنیتی سن پترزبورگ، با سابقه‌ای بیش از یک دهه، از معدود رویدادهای امنیتی بزرگ سالانه در سطح بین‌المللی است که به ابتکار کشور روسیه تشکیل و به‌طور مستمر برگزار شده است. از جمله ویژگی‌های مهم این اجلاس مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب، به ویژه امریکا در عرصه‌ امنیت بین‌الملل و نهادینه کردن روایت‌گری و روایت‌سازی مستقل در این ساحت است.

در نشست سال گذشته‌ این اجلاس، مقامات ارشد امنیتی از بیش از یکصد کشور جهان در آن شرکت داشتند که حکایت از اهمیت و اقبال بین‌المللی به این رویداد امنیتی دارد.

نشست دوازدهم دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس از روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت آغاز به کار می‌کند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898317

دیگر خبرها

  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد