Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست علمی آشنایی با نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با حضور استادان و دانشجویان رشته هایی روانشناسی و علوم اجتماعی در واحد رودهن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهرداد ثابت عضو هیئت علمی واحد گفت: خانم مصباح دانشجوی دکتری واحد رودهن در این جلسه در باره طرح کلی نماد ( نظام مراقبت های اجتماعی دانش آموزان )، سازمانها و ارگانهای ائتلافی مجری طرح همچنین کمیته علمی مجری به سخنرانی پرداختند

وی اضافه کرد: «در بسته‌های ارتقایی که از سوی کمیته علمی دانشگاهی تدوین شده است، دانشگاه آزاد واحد رودهن و دکتر ابولمعالی نقش به سزایی ایفا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این عضو هیات علمی واحد تصریح کرد: «در این جلسه به توضیح بیشتر محورهای بسته های ارتقایی «خودآگاهی، مقابله با استرس، مدیریت خود، تنظیم هیجانات، صبر، توکل، بخشش و حل مسئله با رویکرد معنوی» و زیر مجموعه های آن پرداخته شد و چالش‌های علمی بسته‌های ارتقایی مورد بررسی قرار گرفت.»

وی خاطرنشان کرد: «بسته ارتقایی در منظومه مهارت‌های رشد اجتماعی و شناختی در مبحث آموزش مهارت‌های کنترل استرس به طور خاص مورد بررسی قرار گرفت.»

در پایان جلسه استادان حاضر در جلسه به طرح سوالاتی در مورد طرح نماد پرداختند و ابوالمعالی رئیس دانشکده روانشناسی-علوم اجتماعی در پاسخ به این سوالات توضیحاتی ارائه داد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور