Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل از اجرای ۱۴ برنامه شاخص ویژه ارج داشت مقام کار و کارگر در این شهرستان خبر داد.

مهندس جواد صدیقیان رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در این شهرستان گفت: همه ساله از پنجم تا یازدهم اردیبهشت برای ارج نهادن و گرامیداشت مقام کار و کارگر به نام هفته کارگر نامیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در همین راستا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل با همکاری واحدهای تولیدی و تشکل های کارگری و کارفرمایی شهرستان بیش از ۱۴ برنامه شاخص را اجرا خواهد کرد.

 

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی ویژه عموم بویژه کارگران و خانواده آن ها از جمله برنامه های این هفته است که در روز جمعه هفتم اردیبهشت از درمانگاه پامیلی تا پارک کویری پرفسور کردوانی برکزار می شود.

 

صدیقیان افزود: همچنین برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران منابع انسانی واحدهای تولیدی شهرستان و برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه کارگران با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت پیش بینی شده است

 

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: مراسم جشن کارگری با حضور کارگران و مدیران واحدهای تولیدی شهرستان روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در قصر سلیمان آران و بیدگل برگزار و از حدود ۳۰ کارگر نمونه شهرستان و دو کارگر موفق به کسب رتبه های برتر استانی در این مراسم تجلیل خواهد شد.

 

مهندس صدیقیان افزود: دیدار با امام جمعه و فرماندار و نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دیدار با دو خانواده شهید و یک ایثارگر کارگر شهرستان، برگزاری مراسم غبارروبی‌ و عطرافشانی گلزار شهدای سفیدشهر با حضور اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر، بازدید از دو واحد شاخص و نمونه، دیدار با اعضای شوراهای شهر شهرستان و نماینده کارگران و کارفرمایان و تشکلات کارگری شهرستان، از دیگر برنامه های پیش بینی شده این هفته است.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۸۵۰ واحد صنعتی و فعالیت ۱۷ هزار و ۲۰۰ کارگر بیمه شده اصلی در این واحدهای صنعتی، از جمله مناطق مهم صنعتی استان اصفهان در شمالی ترین نقطه این استان واقع شده است.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن قرآن کریم دولت مسجد قرآن یک کتاب یک امت حسن روحانی آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل هفته کار و کارگر آران و بیدگل کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر

تین نیوز

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان، به طول ۴۶ کیلومتر در دست اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: این اداره کل با بهره گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت در حال اجرای پروژه های راهسازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است.

شاهسوندی افزود: پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان یکی از پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طول این پروژه ۴۶ کیلومتر است عنوان کرد: با اقدامات و تلاش های به عمل آمده، هم اکنون پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان دارای ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اهمیت تأمین اعتبار به موقع پروژه ها، گفت: تا کنون ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرا این پروژه هزینه شده است و برای اتمام پروژه به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شاهسوندی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان تشریح کرد: تا کنون در این پروژه ۶۶ تن میلگرد، ۲۰۰ مترمکعب بتن ریزی، ۳ هزار مترمکعب خاکریزی و ۶۰ هزار مترمکعب خاکبرداری اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی