Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:09:06 GMT

چهارمحال و بختیاری به آزادراه کاشان متصل شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۸۶۶۰

چهارمحال و بختیاری به آزادراه کاشان متصل شود

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان با توجه به قرار گرفتن در کریدور مرکزی ایران، باید به آزادراه کاشان قم - تهران متصل شود.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در نشست با مهرداد تقی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: برای اتصال چهارمحال و بختیاری به آزادراه کاشان - قم - تهران تنها به 50 کیلومتر ارتقای جاده نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: وزارت راه و شهرسازی در دولت تدبیر و امید اقدامات مؤثر و شاخصی در چهارمحال و بختیاری انجام داده است.
عباسی تصریح کرد: البته هنوز برای توسعه راه های ارتباطی، راه آهن و بهبود وضعیت حمل و نقل در چهارمحال و بختیاری اقدامات بیشتری باید صورت گیرد.
وی یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای سرمایه گذاری در احداث راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز آمادگی خود را اعلام کرده است.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی شهرکرد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.
اردشیر نوریان اظهار کرد: هم اینک تنها دو پرواز در هفته از فرودگاه بین الملی شهرکرد انجام می شود.
وی افزود: برقراری پرواز تهران - شهرکرد - کویت و بالعکس از مهمترین خواسته های مردم چهارمحال و بختیاری است.
نوریان تاکید کرد: با توجه به فعالیت نیروی کار فراوانی از چهارمحال و بختیاری در کشور کویت هم اینک پرواز این افراد از طریق فرودگاه های اصفهان و شیراز صورت می گیرد.
وی یادآور شد: ارتقای جاده ها و حذف نقاط حادثه خیز چهارمحال و بختیاری جزو مهمترین مطالبات به حق مردم این استان محسوب می شود.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: توسعه راه های ریلی و جایگزینی آن با برخی جاده ها در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.
مهرداد تقی زاده تصریح کرد: وضعیت ایمنی و حمل و نقل جاده ای استان های مختلف کشور در نشستی با حضور اعضای کمیسیون ایمنی و حمل و نقل جاده ای هر استان بررسی می شود.
وی افزود: درخصوص توسعه محورهای ارتباطی، ارتقای جاده ها، احداث راه آهن و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور و چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و به زودی اجرایی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، احداث راه آهن ملی اصفهان - شهرکرد - اهواز، اتصال چهارمحال و بختیاری به آزادراه کاشان - قم - تهران، حذف نقاط حادثه خیز و بهبود وضعیت حمل و نقل بار و مسافر جزو مهمترین خواسته های مردم این استان است.
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آزادراه كاشان راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان

عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع دامپروری شهرکیان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۱۵ هزار مشترک گاز در چهارمحال و بختیاری

مساحت این مجتمع دامپروری ۹۰ هکتار و دارای ۷ هزار دام راس گاو شیری است.

برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به‌منظور خرید لوله، اتصالات و تجهیزات گازرسانی تامین شد و دو میلیارد تومان از سوی اعضای مجتمع دامپروری شهرکیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد