Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز ۲ اردیبهشت ۹۷ طی تماس تلفنی مددکار بیمارستان شهرستان بندر ماهشهر، با خط تلفن ۱۲۳ در خصوص یک مورد کودک آزاری، بلافاصله تیم سیار اورژانس اجتماعی شهرستان ماهشهر جهت بررسی وضعیت کودکان آسیب دیده به بیمارستان اعزام شد.

ایران آنلاین /به گزارش گروه اجتماعی رکنا، رضا جعفری (رییس اورژانس اجتماعی کشور) در این باره اظهار کرد: بنا به اظهارات عموی بچه‌ها، این کودکان (فاطمه ۱۲ ساله،‌ام البنین ۸ ساله، علی اکبر ۵ ساله) توسط پدر و نامادری مورد آزار و اذیت و شکنجه Torture Torture جسمی و روحی قرار گرفته‌اند و حتی به تغذیه و تحصیل کودکان نیز رسیدگی نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اورژانس اجتماعی کشور تاکید کرد که بنا بر گزارش حاصله، پدر کودکان دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت است.

در بررسی های اولیه پزشکان متوجه شکستگی دندان های دختر 12 ساله شدند که امروز در اقدامی انسان دوستانه دکتر وحدت احمدی، دندانپزشک نیکوکار در ماهشهر ضمن ترمیم دندان‌های آسیب‌دیده فاطمه کودک شکنجه‌شده، دیگر هزینه‌های درمان وی را نیز پذیرفت./عصر ایران 

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در بیانیه هلال احمر نوار غزه تاکید شده است که نیروهای آزاد شده در شرایط بسیار بدی خود را به نیروهای هلال احمر رساندند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای هلال احمر که اسیر نظامیان صهیونیست بودند تحت شکنجه قرار گرفته‌اند.

این ۲ تن از نیروهای جمعیت هلال احمر نوار غزه روز گذشته پس از بازداشت ۵۰ روزه توسط نظامیان صهیونیست آزاد شدند.

هلال احمر نوار غزه تاکید کرد که نیروهای دشمن در یک ایست بازرسی نظامی در خان یونس در جریان مأموریت تخلیه بیماران از بیمارستان امل آنها را بازداشت کرده بودند.

این جمعیت فلسطینی خاطر نشان کرد که عناصر رژیم صهیونیستی به بازداشت شش نفر دیگر از نیروهای هلال احمر ادامه می‌دهند و سرنوشت آنها مشخص نیست.

نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از این بارها کادر درمان بیمارستان‌های نوار غزه و نیروهای امدادرسان در این باریکه را به بهانه‌های مختلف بازداشت و تحت شکنجه قرار داده بودند.

کد خبر 6079430

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند