Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@21:18:45 GMT

استفاده از کالای خارجی در ‌آموزش و پرورش ممنوع است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۸۷۶۰

استفاده از کالای خارجی در ‌آموزش و پرورش ممنوع است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: استفاده از کالای خارجی در آموزش و پرورش ممنوع است و تاکید کردیم که ملزومات دانش آموزان از تولیدات ایرانی و داخلی تهیه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، عباس لامعی امروز (6 اردیبهشت) در همایش «معلم، فرهنگ ساز و حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: کنکره 2 هزار شهید استان به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی امسال برگزار می شود و ما در این جهت انجام وظیفه خواهیم کرد چرا که امروز هر پیشرفتی در کشور داریم به برکت خون شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش پیش از انقلاب و بعد از انقلاب پیشقدم بوده، گفت: آموزش و پرورش همواره در جهت آرمان شهدا و امام (ره) و رهبری حرکت کرده و 5 هزار شهید فرهنگی و 36 هزار شهید دانش آموز گواه این مهم است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: امروز عزت و آرامش کشور مرهون جانفشانی شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

 

لامعی با تاکید بر اینکه هر جایی مردم و بسیجیان پیشقدم بودند پیروزی متعلق به جمهوری اسلامی بوده است، ادامه داد: سنگینی باری در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی اگر روی دوش مردم باشد و مردم در صحنه باشند موفق خواهیم شد.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی شعار سال مبنی بر خرید کالای ایرانی باید از آموزش و پرورش آغاز شود، عنوان کرد: اگر می خواهیم اقتصاد و بازار کارآفرینی و اشتغال رونق بگیرد به تولید داخلی توجه داشته باشیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زیربنای اقتصاد در جامعه فرهنگ است، گفت: در آموزش و پرورش تاکید شده کالای های مصرفی از تولیدات داخل باشد البته تولیدات کشور هم باید کیفیت داشته باشد.

 

لامعی بیان کرد: استفاده از کالای خارجی در آموزش و پرورش ممنوع است و تاکید کردیم که ملزومات دانش آموزان از تولیدات ایرانی و داخلی تهیه شود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن مجلس قرآن کریم آذربایجان شرقی حسن روحانی دولت قرآن یک کتاب یک امت مسابقات قرآن اردبیل معلم فرهنگ ساز و حمایت از کالای ایرانی عباس لامعی بیرجند کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌ها ممنوع
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی