Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:46:56 GMT

شهر کوهستانی پول گازرسانی شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۸۷۸۶

شهر کوهستانی پول گازرسانی شد

نوشهر - شهر کوهستانی پول از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر به شیوه سی ان جی گازرسانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین گازرسانی به شهر کوهستانی پول بخش کجور از توابع شهرستان نوشهر پیش ازظهر پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و به روش سی ان جی برگزار شد و شهروندان این بخش کوهستانی از نعمت انرژی پاک بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه گازرسانی به شهر کوهستانی پول به شیوه سی ان جی انجام شد افزود: در شهر کجور نیز گازرسانی به این شیوه در دست اقدام است.

وی ادامه داد: با بهره مندی از طرح گازرسانی شهر پول کجور بیش از هزار نفر از اجرای طرح بهره مند شدند.

در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد خانوارهای شهری و ۹۰.۸ درصد خانوارهای روستایی مازندران از نعمت گاز بهره مند هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

 کرم گودرزی در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان اظهار کرد: از زمان شروع دولت سیزدهم، با اجرای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز، گازرسانی به ۲ شهر، ۴۳۰ روستا و بیش از ۱۴۳۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی، اجرای ۲۵۰۰۰ علمک و اشتراک پذیری ۵۳۵۰۰ مشترک و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹/۹ درصد و ضریب نفوذ روستایی با برخورداری ۲۳۳۱ روستا به ۹۸/۵ درصد (حدود ۱۲درصد بالاتر از متوسط کشوری) رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری کلیه شهر‌ها و روستا‌های واجد شرایط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
گودرزی تصریح کرد: عملکرد فوق الذکر باعث گردیده که این شرکت همواره در شاخص‌های ملی و استانی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند