Web Analytics Made Easy - Statcounter


ری- عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از دستور وزیر بهداشت برای استقرار بیمارستان صحرایی در منطقه «کوره پزخانه» در جنوب تهران خبر داد.

حسن خلیل آبادی در حاشیه بازدید سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت سلامت ساکنان «محمود آباد» ری و خدمات ارائه شده به آن ها توسط شهرداری منطقه ۲۰ تهران در گفتگو با امتداد نیوز اظهار داشت: باید مشکلات مردم محروم این نقطه از تهران مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که دیدن وضعیت بد بهداشتی در جنوب تهران پس از گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی درد آور است، افزود: امیدوارم همه مسئولان همت کنند و بیایند و مشکلات مردم محروم این منطقه را ببینند.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این منطقه و بازدید از وضعیت سلامت ساکنان آن را در حل معضلات بهداشت و درمان آن ها موثر خواند و گفت: باید مشکلات بهداشتی مردم به صورت اساسی حل شود.

وی از دستور وزیر برای استقرار بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «غنی آباد» خبر داد و گفت: از وزیر برای صدور این دستور تقدیر می کنم، این اقدام بسیار اساسی و مفید بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش منطقه «کوره پزخانه» را دارای بحرانی ترین وضعیت بهداشتی در تهران دانست و افزود: اگر بیمارستان صحرایی در این منطقه مستقر شود می توان به حل معضلات مردم امیدوار بود.

بر اساس این گزارش، صبح پنج شنبه سید حسن قاضی‌زاده هاشمی به منظور بازدید از ساکنان محروم کوره آجرپزی «محمود آباد» ، به شهرستان ری سفر کرد .

در این بازدید، وضعیت سلامت ساکنان این منطقه و خدمات ارائه شده به آن ها توسط شهرداری منطقه ۲۰ تهران مورد بررسی قرار گرفت.

 این گزارش حاکی است، کوره های آجرپزی در «غنی آباد» ، «محمود آباد خالصه» ، انتهای بلوار اصلی قرار دارد و یکی از محروم ترین مناطق کلان شهر تهران است.

هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه ری و نیز سمیع الله حسینی مکارم، سرپرست شهرداری تهران نیز در این بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی می کردند.

true برچسب ها : بیمارستان صحرایی حسن خلیل آبادی شورای شهر تهران وزارت بهداشت true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی حسن خلیل آبادی شورای شهر تهران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: محله یاخچی آباد در جنوب تهران (منطقه ۱۶) از محلات قدیمی و در عین حال دارای بافت فرسوده است. آن طور که محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ در گفت و گو با خبرنگار همشهری آنلاین عنوان کرده: «این منطقه دارای زمین و اراضی ذخیره شده زیادی است که می‌توان از آنها به عنوان فرصت در راستای توسعه شهری استفاده کرد. در محدوده محله یاخچی آباد فضایی به وسعت ۴۶ هکتار وجود دارد که می‌توان با تغییر کاربری و دریافت مجوز از کمیسیون ماده ۵ به ابرپروژه مسکن سازی تبدیل کرد.»

به گفته او این فضا قابلیت افزایش و توسعه دارد و می‌توان در فاز دوم ۱۰ هکتار و فاز سوم هم ۱۵ هکتار به آن اضافه و توسعه شهری را گسترده‌تر کرد.

سالاری پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته عنوان کرد: «در این فضای ۴۵ هکتار املاکی وجود دارد که بخشی دارای مالکان خصوصی و تعدادی هم مالکان نهادی دارند. با همه آنها جلساتی برگزار و فرایند طرح پیش بینی شده تشریح و توافقات صورت گرفته و مالکان هم رضایت کتبی داده‌اند. مطالعات این ابرپروژه در حال انجام است و مراحل پایانی را طی می کند. البته موضوعات حقوقی وجود دارد که در حال پیگیری هستیم و تلاش می کنیم تا پایان امسال طرح را در کمیسیون ماده ۵ مطرح و موضوع را تعیین تکلیف کنیم.»

به گفته شهردار منطقه۱۶، ابر پروژه مسکونی با حدود ۱۰ هزار واحد در یاخچی آباد کلید می‌خورد و علاوه بر آن تمامی سرانه‌ها اعم از فرهنگی، خدماتی، اجتماعی و ... برای پروژه، محله و منطقه و حتی برای تهران پیش بینی شده است.

کد خبر 848670 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ساخت و ساز شهردارى تهران منطقه ۱۶ تهران

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم