Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@17:53:51 GMT

افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۸۸۵۷

 

رئیس بیمارستان شهدای پاکدشت در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما گفت:مرکز جامع توانبخشی بیمارستان شهدا به عنوان اولین مرکزی است که با تعرفه دولتی در این شهرستان به بیماران سرپای و بستری خدمات ارائه می کند.

دکتر انوشیروان صادقی افزود:این مرکز در مساحتی بالغ بر 2 هزار متر مربع شامل بخش های فیزیوتراپی،کاردرمانی،گفتار درمانی،بینایی سنجی و شنوایی سنجی است که با مشارکت بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال از امروز در خدمت مراجعین و بیماران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان با تاکید بر اینکه خدمات این مرکز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود گفت:در توافقی که با پیمانکار محترم داشتیم قرار شد مراجعین و بیمارانی که توان پرداخت هزینه درمان را ندارند،رایگان از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

مرکز جامع سلامت علی بن موسی الرضا(ع) منطقه خاتون آباد پاکدشت دیگر پروژه ی درمانی بود که امروز در پاکدشت به بهره برداری رسید.

این مرکز بهداشتی و درمانی در زیربنایی بالغ بر 500 متر مربع دارای پزشک ،دندان پزشک،کارشناس بهداشت محیط و کارشناس روان شناسی است که خدمات مختلف پزشکی و غربالگری را به مراجعین ارائه می دهد.

مرکز جامع سلامت خاتون آباد با 7 میلیارد ریال اعتبار طی 16 ماه توسط خیر محترم مرحوم سید مهدی موسوی مصنف ساخته شد.

در شهرستان پاکدشت 10 مرکز جامع سلامت شهری در شهرهای شریف آباد،پاکدشت و فرون آباد به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی در پاکدشت

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ طرح سلامت نوروزی  با هدف افزایش کمی و کیفی خدمات و تامین رضایتمندی مردم از خذدمات بهداشتی و درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲  آغاز شده و تا هجدهم فروردین  ادامه دارد
مردم می‌توانند نظرات ،  انتقادات و شکایات خودرا در باره خدمات مراکز درمانی با ارتباط با سامانه ۱۹۰  اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • خدمت رسانی به بیش از ۴ هزار بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت داراب
  • مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس
  • ۱۷ هزار بازرسی در طرح سلامت نوروزی استان یزد
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هزار و ۹۰۳ نفر در زاهدان