Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@19:59:58 GMT

بارش هاي رگباري خراسان رضوي را فرا مي گيرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۸۹۴۴

بارش هاي رگباري خراسان رضوي را فرا مي گيرد

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- کارشناس مرکز پيش بيني هواشناسي خراسان رضوي اعلام کرد: بارشهاي رگباري باران همراه با رعد و برق از روزهاي ابتدايي هفته آينده مناطق مختلف اين استان را فرامي گيرد.

زهرا مبشري، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين بارشها از صبح يکشنبه در خراسان رضوي همراه با کاهش دما آغاز شده و تا روز سه شنبه ادامه دارد و به جز نوار شرقي، در همه مناطق استان صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: از امروز تا يکشنبه آينده جوي پايدار براي خراسان رضوي همراه با افزايش تدريجي دما پيش بيني شده، اما از روز دوشنبه شاهد کاهش دما در اين استان خواهيم بود.
وي بيشينه دماي امروز مشهد را 24 درجه سلسيوس عنوان و اظهار کرد: بيشينه دماي مشهد با افزايش تدريجي، در روز يکشنبه آينده به 27 درجه خواهد رسيد.
مبشري ادامه داد: از روز دوشنبه شاهد کاهش 6 تا هفت درجه اي دما در مناطق مختلف خراسان رضوي خواهيم بود، به طوريکه بيشينه دماي مشهد براي روز دوشنبه 21 درجه سلسيوس پيش بيني شده است.
وي بيان کرد: وزش باد به نسبت شديد از امروز تا روزهاي ابتدايي هفته آتي براي مناطق مختلف خراسان رضوي پيش بيني شده که از يکشنبه شدت مي گيرد.
قوچان با کمينه دماي 4 درجه و سرخس با بيشينه دماي 26 درجه سلسيوس به ترتيب سردترين و گرمترين شهرهاي خراسان رضوي در 24 ساعت گذشته بوده اند.
بيشترين شدت وزش باد طي اين مدت در شهرستان تايباد با سرعت 54 کيلومتر بر ساعت گزارش شده است.
ميانگين سالانه بارندگي در ايران 250 ميليمتر و در خراسان رضوي کمتر از 210 ميليمتر است.
5132/3027
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی / بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ انسیه رحمتی افزود: سامانه بارشی از ظهر روز سه شنبه در استان فعال می‌شود که سبب وزش باد لحظه‌ای نسبتا شدید، بارش باران و رگبار باران و رعد و برق می‌شود.
وی گفت: این سامانه در روز سه شنبه تا ظهر چهارشنبه بیشتر مناطق استان بویژه نیمه غربی و بخش‌هایی از شرق شامل شهرستان‌های مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، بخش‌هایی از بجنورد و شیروان را در بر می‌گیرد.
به گفته رحمتی مردم استان در مناطق مختلف کاهش محسوس دمای هوا به میزان هشت تا ۱۰ درجه سانتیگراد را در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه تجربه می‌کنند.
براساس گزارش هواشناسی بیشترین فعالیت این سامانه بارشی در چهارشنبه بعدازظهر تا پنجشنبه در شرق، جنوب شرق و مرکز استان خواهد بود و با توجه به رگباری بودن بارش ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها قابل انتظار است.

دیگر خبرها

  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش‌های بهاری و رگباری از فردا ۳ اردیبهشت در فارس
  • صدور هشدار سطح نارنجی / بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان