Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-05@08:01:26 GMT

رودریگز: از این شکست عصبانی هستم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۹۰۰۶

رودریگز: از این شکست عصبانی هستم

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ اعتقاد دارد دارد این تیم شایسته شکست مقابل رئال مادرید نبوده است.

به گزارش وبسایت نود، خامس رودریگز پس از شکست ۱-۲ بایرن مونیخ مقابل تیم سابقش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان عنوان کرده این تیم تاوان از دست دادن موقعیت های خودش را خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رودریگز به نقل از مارکا گفته: 

عصبانی هستم چون بنظرم خوب بازی کردیم. رئال دو موقعیت خوب داشت و موفق شد دو گل بزند. ما نتوانستیم از ۴ یا ۵ موقعیت خوب مان استفاده کنیم. فوتبال همین است. حالا باید به بازی برگشت در مادرید فکر کنیم. بازی کردن در برنابئو سخت است. باید با تمرکز بالایی بازی کنیم و از تمامی موقعیت هایمان استفاده کنیم. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا

سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا مقابل میزبانش جیرونا تن به شکست 4 بر 2 داد و نه تنها رده دوم جدول را به این تیم کاتالونیایی واگذار کرد، بلکه باعث مسجل شدن قهرمانی زودهنگام رئال مادرید هم شد، پس از این دیدار گفت: این عملکرد ما عدم اثربخشی، رقابت‌پذیری، عدم بلوغ و خطاهای فردی را نشان می‌دهد که نباید در این سطح اتفاق بیفتد. ما در مورد ذهنیت خود بسیار صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم اما این اشتباهات همچنان ادامه دارد. این داستان این فصل ماست.

وی افزود: ما با هر موقعیت منفی سقوط می‌کنیم. من این احساس را دارم که بازی‌ها را  به همین دلیل واگذار می‌کنیم. این اتفاق در دو بازی مقابل رئال مادرید، در دو بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن و در دو بازی مقابل جیرونا برای ما افتاد. با مثبت‌اندیشی می‌خواهم فکر کنم که این به خاطر عدم بلوغ بازیکنانم است.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

سرمربی بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: ما باید این فصل را به دست فراموشی بسپاریم و وضعیت خودمان را بهبود ببخشیم. عدم کارایی ما در مقابل دروازه به ما آسیب زد. ما وقتی 2 بر یک در نتیجه پیش بودیم، باید گل سوم را می‌زدیم تا کار جیرونا را تمام می‌کردیم.

بارسلونا با قبول این شکست 73 امتیازی باقی ماند و به رده سوم سقوط کرد، این در حالی است که رئال مادرید 87 امتیازی و جیرونای 74 امتیازی را بالای سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/   

دیگر خبرها

  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود