Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛ محمد بیگدلی در هفتمین سالگرد تولد باشگاه مشتریان بانک ملت با اشاره به عملکرد بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اظهارداشت: بانک ملت تنها به عنوان سازمانی اقتصادی مطرح نبوده و به مسئولیت‌های اجتماعی نیز اهمیت می‌دهد.

وی افزود: اقداماتی نظیر رونمایی از طرح هفت‌واره، آزادسازی بیش از ۱۶ هزار زندانی غیرعمد، خریداری و ارسال بیش از ۱۰۰ هزار جفت کفش برای محرومان، خروج ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد با تسهیلات قرض الحسنه بانک ملت و تبدیل شدن آنها به کارآفرین، احداث ۶۲ مدرسه در مناطق محروم و احداث ۱۴ واحد خانه بهداشت در مناطق محروم اقداماتی بوده که بانک ملت با حمایت مشتریان و سهامداران خود در راستای هدف مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به فعالیت‌های باشگاه مشتریان نیز گفت: باشگاه از بهمن ماه سال ۸۹ بعد از خصوصی سازی بانک ملت فعالیت‌های خود را آغاز کرده و اکنون با ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار عضو، بزرگترین باشگاه مشتریان در شبکه بانکی کشور است.

بیگدلی با بیان اینکه هدف اصلی ما در باشگاه خلق ارزش افزوده برای مشتریان است، گفت: در این مسیر علاوه بر شناسایی نیازها و ارج نهادن مشتریان جوایزی نیز به آنها اعطا می‌شود و توسعه روابط با شرکای تجاری، یک رابطه برد برد را ایجاد می‌کند که مشتریان، شرکا، بانک و باشگاه از آن منتفع می‌شوند.

مدیرعامل بانک ملت خاطرنشان کرد: اساس و فلسفه باشگاه حول محور خلق ارزش افزوده به مشتریان بوده که با برقراری ارتباط مستقیم، نیاز مشتری در بانک ملت به محصول تبدیل و ارائه می‌شود و هدف‌مان است که رویکرد مشتریان از وفاداری به هواداری تبدیل شود که در این راه قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۷ با عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری، پیوند تجاری با برندها و شرکت‌های معتبر داخلی باید در دستور کار باشگاه قرار گیرد تا بتوانیم در راه تحقق شعار امسال در باشگاه مشتریان گام برداریم.

مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه باید سهم از کیف پول مشتری را افزایش داد چرا که این امر موجب انتفاع همه ذینفعان خواهد شد گفت: باید مدلی یکپارچه بر اساس تأمین منافع همه ذینفعان باشگاه طراحی شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک ملت تولد مدرسه مقام معظم رهبری تسهیلات قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم. بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش بنیان بتوانیم بسیاری از داروهای مورد نیاز از جمله تالاسمی را تامین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه افزایش بسیار خوبی در تولید داروهای داخلی داشتیم، ادامه داد: بعضاً اعلام می کنند که قصد دارند از داروهای خارجی استفاده کنند نه داخلی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس