Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@07:51:50 GMT

تولد نوزادان 4 قلو در بیمارستان امام(ره) اهواز

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۹۱۲۳

تولد نوزادان 4 قلو در بیمارستان امام(ره) اهواز

در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز مادری اهوازی توسط عمل سزارین صاحب 4 فرزند شد.

به گزارش ایلنا، در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز مادری اهوازی توسط عمل سزارین صاحب 4 فرزند شد.

در این عمل 4 نوزاد که شامل یک پسر و سه دختر بودند متولد شدند و نوزادان جهت مراقبت‌های بیشتر در بخش نوزادان این بیمارستان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی بیمارستان سزارین نوزاد ره موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان نوزاد رها شده در پارک با تلاشهای تیم پزشکی بیمارستان شریعتی مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رییس بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان شریعتی گفت: نوزاد تحویل شده از اورژانس اجتماعی با جنسیت دختر بصورت نارس و با تخمین ۲۹ هفتگی و همچنین کاهش شدید دمای بدن حوالی ساعت ۵ صبح روز ۲۱ بهمن با وزن حدود یک کیلو و دویست گرم، به هیچ عنوان شرایط جسمی مناسبی نداشت. نارسایی تنفسی شدید و افت دما ما را برآن داشت تا با گرم نمودن نوزاد و تامین اکسیژن رسانی به وی اقدامات درمانی را آغاز نماییم.

 دکتر سیمین مغربی، دلسوزانه و تخصصی کار کردن پرستاران کشیک زمان تحویل نوزاد را یکی از مهمترین موارد این رویداد معجزه گونه برشمرد و افزود: اینکه نوزاد نارس باشد، دیسترس تنفسی شدید هم داشته باشد و دمای بدنش هم نزدیک به دمای محیط فضای باز پارک در زمستان باشد و زنده هم بماند، چیزی شبیه معجزه است.

 پزشک متخصص نوزادان درباره اقدامات انجام شده در این مدت تا کنون برای این نوزاد گفت: در ابتدا هماهنگی‌های لازم را برای تامین شیر پاستوریزه از بانک شیر بیمارستان ام البنین انجام دادیم که خوشبختانه به قدر نیاز تامین شد در کنار این موضوع به صورت همزمان آنتی بیوتیک درمانی و سرم تراپی را برای نوزاد تجویز نمودیم تا شاهد وزن گیری او باشیم، اما از آنجا که اکثر نوزادان پس از تولد با کاهش وزن موقتی مواجه میشوند، ما با کسر وزن ۲۰۰ گرمی نوزاد مواجه شدیم که موفق شدیم با دارو‌های تقویتی مجددا وزن او را افزایش دهیم به طوریکه هم اکنون این نوزاد ۱۳۰۰ گرم وزن دارد و بدون کمک دستگاه، توانایی تنفس عادی را دارد و تا رسیدن به شرایط نرمال برای تحویلش به مراجع قانونی، درمان و نگهداری از او را ادامه خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام خمینی مهاباد به دستگاه انژکتور سی تی اسکن
  • زایمان موفق مادر مبتلا به التهاب درون شامه قلب، در مشهد
  • سیستم بهورزی ایران در دنیا بی‌ نظیر است
  • سیستم به‌ورزی ایران در دنیا بی‌نظیر است
  • مراقبت از نوزاد رها شده مشهدی در بیمارستان ادامه دارد
  • توزیع ۱۰۰ بسته لبخندمادری به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در چهارمحال وبختیاری
  • راه اندازی اتاق ارزیابی رشد و تکامل نوزادان و کودکان بیلی در اهواز
  • اهواز در انتظار تماشای فوتبال آرژانتینی
  • نجات جان نوزاد رها شده در پارک با تلاشهای تیم پزشکی بیمارستان شریعتی مشهد
  • آب وارد منازل شهروندان اهوازی نشده است