Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ در این بازدید که با حضور عباس صالح‌زاده (نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون عمران)، هادی فضلی و مجید عباسی (اعضای کمیسیون) و بوداغی، معاونت خدمات شهری، انجام شد، روند فعالیت و تولید کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

صالح‌زاده بیان داشت: خرابی آسفالت از مهمترین مواردی است که نارضایتی شورا و شهروندان را به دنبال داشته و باید مورد توجه شهرداری قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه ١/٣ از وسعت یک شهر معابر تشکیل می‌دهد، این معابر حجم زیادی از فضای مهم و پر اهمیت شهری و شریان‌های اصلی که نقش اساسی را در هدایت و کنترل ترافیک و تردد شهروندان ایفا می‌کند از این رو رسیدگی و نظارت بر کیفیت، دوام، پایداری و ماندگاری مطلبوبی نداشته باشد مرتبا باید نسبت به اصلاح آن اقدام نمود.

صالح‌زاده ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته با رعایت استانداردها و استفاده از روش‌های علمی و آکادمیک باعث افزایش طول عمر آسفالت شده اند.

رئیس کمیسیون عمران در پایان خاطرنشان کرد: گزارش‌های تخصصی کمیسیون عمران جهت برطرف کردن مشکلات موجود و ارائه خدمات بهتر به شهروندان به شهردار قائمشهر ارسال شد.

خبرنگار: حامد شکری

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرداری کنترل ترافیک مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد، طرح تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب به کمیسیون نظارت و حقوقی شورا واگذار شده و در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محمدمهدی نیکونژاد در خصوص تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب اظهار کرد: موضوع در چندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه سه، همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وی افزود: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته، همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم‌گیری ارسال خواهد شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و مؤثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب تاکید کرد.

کد خبر 745587

دیگر خبرها

  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس