Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:06:55 GMT

جدیدترین نسل نیسان ناوارا در نمایشگاه تجاری بیرمنگام

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۹۱۹۱

جدیدترین نسل نیسان ناوارا در نمایشگاه تجاری بیرمنگام

رکنا: نیسان ناوارا یک خودروی پر قدرت ژاپنی است که نمایشگاه بریتانیا رونمایی شد.

نیسان در نمایشگاه خودروهای تجاری بیرمنگام بریتانیا اقدام به معرفی ناوارا AT32 جدید کرده است. این خودرو که نسخه قدبلندتر از پیکاپ محبوب بوده با همکاری شرکت مشهور Arctic Trucks پای به عرصه وجود نهاده است.

همانند تمامی محصولات رد شده از زیر دست این موسسه، نیسان ناوارا AT32 جدید دارای سیستم تعلیق سفارشی است که باعث افزایش 20 میلی‌متری ارتفاع خودرو شده و همچنین باید به حفاظ زیر بدنه و لاستیک‌های آفرود 32 اینچی هم اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب ارتفاع بیشتر و لاستیک‌های بزرگ‌تر به ناوارا AT32 اجازه می‌دهد تا 40 میلی‌متر ارتفاع بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. این خودروساز ژاپنی همچنین اسنورکل و قفل دیفرانسیل جلو را به عنوان آپشن تدارک دیده تا افرادی که می‌خواهند خودرویی آماده به کار در بحث آفرود داشته باشند دست خالی از نمایندگی‌ها برنگردند.

افزایش ارتفاع سیستم تعلیق به این معنی است که نسخه جدید پیکاپ ناوارا هم‌اکنون حداکثر زاویه حمله 35 درجه‌ای و زاویه شکست 24 درجه‌ای دارد. همچنین پانل‌های حفاظتی زیر بدنه نیز از آسیب‌دیدگی پیشرانه، گیربکس، میل‌لنگ و باک سوخت جلوگیری می‌کنند.

واضح‌ترین تفاوت بصری این خودرو بچه گلگیرهای خاص و کلاسیک Arctic Trucks است. رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی نیز محصول این شرکت خوش‌نام هستند.

تواناترین نسخه تاریخ ناوارا از طریق شبکه‌های نمایندگی نیسان در بریتانیا عرضه می‌شود و از جمله تجهیزات AT32 می‌توان به دستیار شروع به حرکت در سربالایی، کنترل پایین آمدن از تپه، ترمز اضطراری هوشمند و دوربین دید محیطی اشاره کرد. این خودرو با گارانتی 5 ساله یا 160 هزار کیلومتری عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد Arctic Trucks تلاش دارد هر پیکاپ توانای عرضه شده در اروپا را دست‌خوش تغییر کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران بریتانیا نیسان بچه بیرمنگام رونمایی عکس ایران فیلم قتل زن پدر ازدواج جوان دستگیر حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بیرمنگام امروز سیزدهمین برد فصل خود را با پیروزی ۱-۰ برابر نوریچ به‌دست آورد اما سرنوشت آنها برای بقا، به نتایج تیم‌های دیگر نیز بستگی داشت.

پلیموث در دیداری حساس موفق شد هال سیتی رده هفتمی را شکست دهد و بدین ترتیب بیرمنگام در رتبه بیست و دوم ماند و سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شد.

با سوت پایان بازی امروز بیرمنگام، هواداران عصبانی به زمین ریختند و خشم خود را علیه تام واگنر، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه، ابراز کردند.

در حالی‌که نیروهای امنیتی قصد داشتند با هواداران مقابله کنند، دو طرف با همدیگر درگیر شدند و صحنه‌های زشتی در ورزشگاه دیده شد. هواداران در حال درگیری با نیروهای امنیتی علیه تام واگنر هم شعار می‌دادند.
با این حال این صحنه‌ها دوام چندانی نداشتند و پس از لحظاتی هواداران به سکوها فرستاده شدند.

بیرمنگام در اوایل این فصل در رتبه ششم قرار داشت اما تام واگنر علیرغم نتایج خوب، تصمیم گرفت جان یوستیس، سرمربی باشگاه را اخراج کند و وین رونی را جانشین او کند.

رونی نتایج فاجعه‌باری ثبت کرد و پس از ۹ باخت در ۱۵ بازی جایش را استیو اسپونر، سرمربی موقت داد و سپس تونی موبری جایگزین او شد. این مربی هم پس از ۸ بازی به دلیل سلامتی از هدایت بیرمنگام کناره‌گیری کرد و مارک ونوس به‌صورت موقت جای او را گرفت. در ادامه گری رووت سرمربی تیم شد اما او هم نتوانست نتایج چندان خوبی با این تیم بگیرد و با شکست امروز سقوط آنها به لیگ یک قطعی شد.

دیگر خبرها

  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!