Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@04:30:15 GMT

رهبر کره شمالی با پای پیاده راهی کره جنوبی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۹۲۴۲

رهبر کره شمالی برای شرکت در اجلاس سران دو کره که فردا جمعه برگزار می‌شود با پای پیاده از مرز عبور می‌کند و وارد خاک کره جنوبی می‌شود اقدامی که بی سابقه‌ترین رویداد در روابط دو کره بعد از پایان جنگ سال ۱۹۵۳ میلادی تاکنون محسوب می‌شود.

در جریان ورود 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی به کره جنوبی ۹ مقام ارشد این کشور وی را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس پروتکل مذاکرات سران، گفتگو‌های تاریخی مقدماتی دو طرف در مرحله اول راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت محلی شروع می‌شود گه بیشتر جنبه تشریفاتی و استقبال دارد.

در این پروتکل آمده است که گفتگو‌های رسمی سران دو کشور پس از مرحله مقدماتی راس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه قبل از ظهر شروع خواهد شد.

در جریان برگزاری اجلاس سران دو کره ۹ نفر از مقام‌های ارشد این کشور 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی را همراهی می‌کنند.

از جمله افرادی که نام آن‌ها فاش شده است می‌توان به 'کیم یونگ نام' مرد شماره دو این کشور و 'کیم یو جونگ' خواهر کوچک رهبر کره شمالی اشاره کرد.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است که 'کیم یونگ چو'ل معاون کمیته مرکزی از حزب حاکم کار و 'چو هویی' معاون سازمان تربیت بدنی، 'ری سو یونگ' معاون حزب در امور بین الملل، 'ری یونگ هو' وزیر خارجه، 'ری میونگ سو' رییس ستاد کل ارتش، 'پاک یونگ سیک' وزیر دفاع و 'ری سون گون' رییس کمیته وحدت صلح آمیز اعضای این هیات هستند.

'سونگ مونگ یو' وزیر وحدت کره جنوبی، 'کانک کیونگ وا' وزیر خارجه، 'جیونگ کیونگ دو' رییس ستاد کل ارتش، 'سونگ یونگ مو' وزیر دفاع و 'چونگ یویی یونگ' مشاور امنیت ملی هم از اعضای هیات 'مون جائه این' رییس جمهور کره جنوبی هستند.

قرار است سران دو کشور در برنامه مربوط به درختکاری و کاشت نهال در کره جنوبی نیز شرکت کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)




منبع:پیج rolan_dez

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام یا مهدی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • اندونزی پس از 68 سال یک رویا دارد
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی