Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@14:18:49 GMT

سوپ کرفس با طعم آویشن+ دستور پخت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۹۶۴۵

سوپ کرفس با طعم آویشن+ دستور پخت

رکنا: این سوپ با تمام سوپ های دیگر متفاوت است زیرا با انواع سبزیجات پخته شده است.

مواد لازم

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۲۵۰ گرم مرغ بدون استخوان و بدون پوست خرد شده

نصف قاشق چایی خوری نمک

یک پنجم پیمانه پیاز قرمز خرد شده

۱ پیمانه کرفس خرد شده

۱ پیمانه هویج خرد شده

۱ قاشق غذاخوری رزماری خرد شده تازه

۱ قاشق غذاخوری آویشن خرد شده تازه

۵ پیمانه آب مرغ بدون نمک

۲۳۰ گرم پاستا نوکی آماده

۲ قاشق غذاخوری آرد همه منظوره

۱ پیمانه لوبیا سبز یخ زده

نصف قاشق چایی خوری فلفل سیاه تازه

(زمان آماده سازی: ۱۴ دقیقه؛ زمان کلی: ۲۷ دقیقه)

طرز تهیه

شعله بزرگ اجاق گاز را روی دمای متوسط قرار دهید و روغن را داخل یک تابه بزرگ (با دیواره بلند) بریزید و در آن بچرخانید تا همه قسمت‌هایش آغشته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مرغ‌ها را با یک چهارم قاشق غذاخوری نمک طعم‌دار کنید و آن را درون روغن بیندازید. گاهی آنها را تکان دهید و ۵ دقیقه فرصت بدهید تا خوب بپزند و به رنگ قهوه‌ای-طلایی درآیند. سپس مرغ‌ها را از ظرف خارج کنید.

حالا پیاز، کرفس، هویج، رزماری و آویشن را درون تابه بریزید تا برای ۷ دقیقه با هم بپزند و سبزیجات ترد و نازک شوند. سپس ۴ فنجان آب مرغ اضافه کنید و شعله را کاهش دهید و بگذارید ۸ دقیقه در آن حالت بمانند. در آخر نیوکی‌ها را به آن اضافه کنید و بگذارید برای ۳ دقیقه بپزند و روی سطح شناور شوند.

در یک کاسه، ۱ فنجان از آب مرغ را با آرد مخلوط کنید و آن را با همزن بزنید تا مخلوط شوند. سپس به آرامی مخلوط را به تابه اصلی اضافه کنید و پیوسته هم بزنید. بعد مرغ و لوبیا سبز را هم بیفزایید. اجازه دهید همه آنها ۵ دقیقه بپزند. در آخر نمک و فلفل را اضافه کنید. غذای شما آماده سِرو برای ۶ نفر است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پوست روغن زیتون سبزیجات تلگرام دار پیاز سوپ کرفس عکس ایران فیلم قتل زن پدر ازدواج جوان دستگیر حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود

استاندار لرستان گفت: مسائل و انتظارات برای ثبت جهانی قلعه باید تا مردادماه نهایی و مرتفع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،  ابوطالب شفقت عصر امروز در حاشیه بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: تا قبل از این که تیم بازرسی برای ثبت جهانی از مجموعه قلعه فلک‌الافلاک بازدید کند فرصت داریم شرایط ثبت را به وجود آوریم که تا مرداد ماه خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم و ثبت جهانی، این اثر ارزشمند مورد بهره‌برداری مردم جهان قرار گیرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: این منطقه گردشگری و تاریخی شناسنامه قوم لر و لرستان است و استحکام‌بخشی، آزاد‌سازی حریم و ثبت جهانی قلعه فلک افلاک به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شفقت با بیان اینکه ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک یکی از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به لرستان است گفت: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و آزادسازی اطراف قلعه به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد. 

وی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از موارد توسط وزارتخانه در تهران برطرف می‌شود، امیدواریم به زودی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به لرستان سفر کرده و از نزدیک در جریان روند امور قرار گیرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر