Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:16:58 GMT

دستور تهیه تارتلت کرانچی سیب

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۹۷۷۷

دستور تهیه تارتلت کرانچی سیب

دستور تهیه یک دسر خوشمزه  برای عصرانه‌های بهاری را در ادامه این مطلب مشاهده می کنید : 

مواد لازم کرانچ:
آرد: 115 گرم دارچین: یک چهارم ق چ شکر دانه درشت: 50 گرم کره سرد معکبی: 50 گرم سیب اسلایس شده سبز: 600 گرم کشمش بی دانه: 30 گرم شکلات چیپسی نسوز: 50 گرم پودر قند برای تزیین: به مقدار لازم مواد لازم خمیر تارتلت   آرد سرد: 160 گرم کره سرد فریزری: 100 گرم پودر بادام: 35 گرم شکر دانه ریز: 30 گرم زرده تخم مرغ: یک عدد آب یخ: یک ق س اسانس بادام تلخ: یک چهارم ق چ       طرز تهیه:   1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داخل دستگاه غذاساز آرد، شکر، پودر بادام و کره را بریزید.   2. دستگاه را روشن کنید تا مواد به صورت خرده نان درآید.   3. سپس زرده تخم مرغ و اسانس بادام تلخ را اضافه کنید.   4. در انتها آب سرد یخچالی اضافه کنید.   5. خمیر حاصله را جمع کرده داخل سلیفون گذاشته و داخل یخچال به مدت 1 ساعت استراحت دهید تا کاملا خنک شود.   5. بعد از مدت زمان استراحت خمیر را باز کرده و داخل قالب های تارتلت را از خمیر بپوشانید.   6. کف تارتلت ها را چنگال بزنید.   7. داخل سینی قالب ها را چیده و داخل فر 190 درجه سانتیگراد به مدت 20 دقیقه خمیرها را بپزید. (باید خمیر تارتلت ها نیم پز شود. دقت کنید که بیشتر از زمان مذکور داخل فر نماند.)   8. بعد از پخت و خنک شدن خمیر تارتلت ها داخل خمیر را با یک ردیف سیب اسلایس شده بپوشانید و در نهایت کشمش و شکلات چیپسی بریزید.   9. دوباره قالب ها را داخل فر قرار داده و به مدت 25-20 دقیقه بپزید.   10. در انتها با پودر قند فراوان تمام سطح تارتلت ها را پوشش بدهید.   طرز تهیه مواد رویه (کرانچی):   1. آرد را داخل ظرفی بریزید.   2. سپس دارچین به آن اضافه کرده و با چنگال مواد را هم بزنید.   3. سپس کرم را داخل مواد ریخته و با پشت چنگال کرم را داخل آرد و دارچین مالش بدهید.   4. در انتها شکر را اضافه کنید و مواد را یکدست کنید.   نکته:   1. ممکن است برای خمیر تارتلت از 2 قاشق سوپخوری آب سر استفاده شود.   2. پیشنهاد می شود از سیب ترش با پوست برای تهیه این تارتلت استفاده شود.   3. می توان پودر بادام را حذف کرد و به همین مقدار از آرد نشاسته ذرت استفاده شود.   منبع: ماهنامه کیک و شیرینی    انتهای پیام/   تارتلت کرانچی سیب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • طرز تهیه مربای بهارنارنج، مربای خوش عطر فصل بهار 
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • آموزش روز چهارم، پخت مرغ با سبزی معطر