Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریا سالیاگاس، مسافری با بیماری تصلب بافت چندگانه یا اِم اِس (MS) گفت که کارکنان شرکت هواپیمایی دلتا به دلیل نداشتن تجهیزات مناسب، وی را با یک صندلی چرخدار شکسته و پتوی کثیف یک مسافر دیگر وارد هواپیما کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ اسپوتنیک نوشت: بی احترامی شرکت هواپیمایی به زن مبتلا به اِم ‌اِس یا تصلب بافت چندگانه

  ماریا سالیاگاس (Maria Saliagas)، مسافری با بیماری تصلب بافت چندگانه یا اِم اِس (MS) گفت که کارکنان شرکت هواپیمایی دلتا به دلیل نداشتن تجهیزات مناسب، وی را با یک صندلی چرخدار شکسته و پتوی کثیف یک مسافر دیگر وارد هواپیما کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  هنگامی که این اتفاق افتاد، سالیاگاس در حال سفر سالیانه به اروپا به همراه همسرش بود. این مسافر، که تقریبا پنج سال پیش به بیماری اِم اِس مبتلا شد، به ایستگاه محلی WFTV گفت که او به طور منظم با پروازهای شرکت دلتا سفر می کند و معمولا برای او صندلی چرخداری فراهم می کنند که دارای تسمه ای است تا بتواند به طور عمودی بنشیند.     اما وقتی سالیاگاس آماده در روز اول آوریل آماده سفر از آتلانتا به آمستردام بود، کارکنان خط هوایی اعلام کردند که صندلی چرخدار مناسبی برای او در دسترس نیست. کارکنان به جای استفاده از صندلی چرخدار همیشگی از پتوی شخص دیگری برای حمل سالیاگاس به داخل هواپیما استفاده کردند.   ناتان پسر سالیاگاس گفت: "من قطعا می دانم که آنها یک شرکت هواپیمایی خوب هستند، من در این مورد تردید ندارم، اما در این وضعیت خاص هیچ ادب و احترامی وجود نداشت. این رفتار یک شکست کامل است."   پس از شنیدن این حادثه، ناتان به سرعت این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.     وی در روز 2 آوریل با ناراحتی بسیار در توئیتی اینچنین نوشت: "(شرکت هواپیمایی) دلتا از  پتوی کثیفی در کف زمین و صندلی چرخدار شکسته ای برای حمل مادرم استفاده کرد و آنقدر آنر را محکم کرده بودند که مادرم کبود شده بود. وقتی مادرم گریه کرد، سرپرست دلتا به او ناسزا گفت. چطور جرأت کردی دلتا؟ من تقاضای جبران خسارت دارم. #شرم آور. #توهین."   بعد از آن، ناتان در فیس بوک به انتقاد بیشتری علیه شرکت هواپیمایی پرداخت.   در پاسخ به ادعاهای سالیاگاس، دلتا بیانیه ای منتشر کرد و گفت: "ما از شنیدن این خدمت رسانی به این مشتریان متأسفیم. ما به آنها رسیدگی می کنیم."   طبق گزارش خبرگزاری محلی، ناتان شکایتی را علیه مقامات حمل و نقل فدرال تنظیم کرده است.   خانواده سالیاگاس، درخواست تغییر سیاست در چگونگی پذیرش مسافران با معلولیت جسمی را دارد.     معصومه میرحسینی - تیتریک   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه گفت: پروژه بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه با ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و تا پایان نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مجتبی بیاتی اظهار کرد: در حال حاضر کارخانه آسفالت دوم در فرودگاه کرمانشاه عملیاتی شده و خوشبختانه این پروژه مهم و ملی با سرعت قابل توجهی پیش می رود.

بیاتی در خصوص توسعه پارکینگ هواپیمایی فرودگاه کرمانشاه، گفت: ۳۶ هزار مترمربع پارکینگ هواپیمایی برای پارک هم زمان ۴ هواپیما داشتیم که با اتمام بهسازی، قابلیت تبدیل به پارک هم زمان ۸ هواپیما را خواهد داشت.

وی با اشاره به رشد پروازهای این فرودگاه گفت: تا بهمن ماه سال گذشته ۱۵ پرواز هفتگی داشتیم که با حمایت های استاندار و نمایندگان مجلس، در حال حاضر پرواز به مسیرهای تهران، مشهد و عسلویه در هفته به عدد ۴۰ رسیده است.

بیاتی با بیان اینکه از اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون هزار و ۷۰۰ نشست و برخاست بر روی باند دوم انجام شده است، گفت: در حالی از اردیبهشت ۱۴۰۲ بهسازی باند اصلی شروع شده است که با بهسازی این باند و شبانه روزی شدن نشست و برخاست ها و نیز تأسیس شرکت هواپیمایی در استان و توسعه ناوگان شرکت های هواپیمایی، جایگاه فرودگاه کرمانشاه بهتر از گذشته خواهد شد.

وی با اشاره به قدمت ۵۵ ساله فرودگاه کرمانشاه، درخصوص ارزش افزوده این فرودگاه برای غرب کشور، گفت: فرودگاه شهید اشرفی به عنوان فرودگاه هاب منطقه در پشتیبانی از چهار استان همجوار، جابه جایی زائران عتبات عالیات و مسافران کشور عراق نقش بسزایی داشته است.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت: فرودگاه کرمانشاه از طلوع تا غروب عملیاتی است و امکان نشست و برخاست ۵۰ پرواز روزانه برای هواپیماهایی با بدنه متوسط را دارد.

بیاتی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به برنامه زمان بندی تعریف شده برای پیمانکار و نیز حمایت مدیران ارشد شرکت فرودگاه ها و استان کرمانشاه، در پایان ۶ ماهه اول امسال باند این فرودگاه عملیاتی شود.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه گفت: پروژه بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه با ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و تا پایان نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • از معلمی روی صندلی چرخدار تا معلمی در برفی که هم‌قد دانش‌آموزان است
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی