Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد آذری جهرمی،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران ict اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: دولت متعهد به صیانت و پاسداری از اشتغال و امنیت ذهنی مردم در فضای مجازی است و در حوزه اختیارات خود اقدامی در راستای خدشه دار کردن این مهم نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مسایل مربوط به فیلترینگ در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نبوده بلکه تصمیم در این زمینه توسط کارگروهی متشکل از 12 عضو صورت می گیرد که وزیر ارتباطات یکی از آنها می باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت به تعهدات خود در حوزه ارتباطات پایبند است، گفت: در برخی موارد نیاز به اصلاح قوانین وجود دارد و این در حیطه وظایف مجلس شورای اسلامی است.

آذری جهرمی با اشاره به رشد زیرساخت های ارتباطی در کشور گفت: 80 درصد روستاهای بالای20 خانوارکشوردر برنامه ششم توسعه از چهار امکانات ارتباطی بهره مند خواهند شد و تعداد روستاهای بهره مند از تعدادی از این امکانات نیز به 90 درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در رابطه با اشتغال در حوزه ict برنامه های متعددی مد نظر است، بیان کرد: طرح پیاده سازی شهر هوشمند یکی از این برنامه بوده و استفاده از فناوری اطلاعات در بخش کشاورزی هم مد نظر است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استان اردبیل در این زمینه بعنوان آزمونه (پایلوت) انتخاب و بر این اساس 2هزار هکتار از زمین های کشاورزی دشت مغان زیر پوشش سامانه هوشمند کشاورزی قرار گرفته و انتظار می رود بعنوان الگویی برای تسری در سایر نقاط کشور مطرح شود.


آذری جهرمی با بیان اقدام های خوب در این حوزه در استان اردبیل افزود: در سال جاری سه هزار شغل در حوزه ارتباطی این استان ایجاد شده و برای توسعه آن باید تلاش ببیشتری شود.


وی تصریح کرد: اردبیل استان موفقی در حوزه ارتباطات بوده و در 2 سال گذشته شاخص توسعه استان در این بخش پنج رتبه رشد داشته و در پوشش ارتباطات روستایی هم در رتبه سوم کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ع

پوشش ارتباطات روستایی

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطات روستایی فضای مجازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند

افشین خوش‌گوار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش‌آموزان کردستانی ۶ عنوان برتر در مرحله کضوری جشنواره سفیران سلامت را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: در هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی، در مرحله شهرستانی ۸ هزار و ۵۲۸ اثر اعلام وصول شد که از این تعداد ۳۱۳ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد.

خوش‌گوار عنوان کرد: پس از داوری آثار راه یافته به مرحله استانی، با نظر شورای داوران ۲۹ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

وی گفت: بر اساس اعلام دفتر سلامت و تندرستی وزارت، شش اثر شرکت کنندگان کردستان حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: بر این اساس در رشته کارسازه سارا وکیلی از مدرسه متوسطه اول فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران و سیدایمان حسینی از مدرسه متوسطه اول دکتر پرتو ماه دهگلان موفق به کسب عنوان اول شدند.

خوش‌گوار ادامه داد: در بخش کارسازه ابتدایی اول مدرسه شکوفه‌های انقلاب دیواندره متشکل از آریسا محمدیان، ستایش حمزه‌ای و فاطمه زهرا محمدی رتبه چهارم کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش جشنواره عکاسی چهارشنبه آخر سال نیز آلان شادفر از مدرسه شهید فهمیده ناحیه ۲ و شنیا دلکی از مدرسه نیایش دهگلان حائز رتبه برتر کشوری در دوره دوم ابتدایی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در بخش باغچه کوچک سبزیجات نیز ایلیا صفری از مدرسه شهید آزادی کامیاران در دوره اول ابتدایی رتبه پنجم کشور را به دست آورد.

کد خبر 6090668

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود