Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:24:34 GMT

نیمکت نشینی پاداش پاس گل نوراللهی (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۹۹۳۴

احمد نوراللهی در بازی قبلی عملکرد خوبی داشت و توانست پاس منجر به گل علی علیپور را نیز ارسال کند امابا این وجود به نظر می رسد در آخرین بازی لیگ نیمکت نشین است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل آنقدر مهره دارد که در هر بازی چند بازیکن سرشناس و توانا نیمکت نشین شوند؛ بازی قبلی فرشاد احمدزاده، گادوین منشا، شایان مصلح، محسن مسلمان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیمکت نشین بودند و در آخرین بازی فصل نیز احتمالا همین تعداد ستاره روی نیمکت سرخ ها خواهند نشست.

 

 

یکی از مهره های نیمکت نشین برانکو، احمد نوراللهی خواهد بود. او پس از خدمت سربازی دوره طولانی نیمکت نشینی را تجربه کرد اما کم کم به ترکیب اصلی رسید و یک خط جلوتر از پست تخصصی به میدان رفت.

 

او توانست در بازی با ذوب آهن پاس تنها گل سرخ ها را نیز به علیپور بدهد تا شمار گل های این مهاجم به عدد 19 برسد اما با این وجود به نظر می رسد در مقابل سپیدرود نیمکت نشین باشد.

 

گفته می شود خط هافبک سرخ ها با ماهینی، کامیابی نیا، امیری و احمدزاده کامل خواهد شد.

احمد نورالهی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری پس از اینکه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و در ضربات پنالتی دو ضربه دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری را مهار کرد و مقدمات صعود تیمش را فراهم ساخت، در دیدار برابر فولاد خوزستان روی نیمکت نشست و به نوعی یک جلسه استراحت داشت، اما بازگشت او در جدال با پیکان همراه با کلین‌شیت شد.

احمد گوهری، دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک، در مسابقه دیروز با یک عملکرد موفق در مقابل تیم پیکان، پیروزی یک بر صفر را همراه با تیمش به دست آورد، ولی بازی آینده او مقابل تیم صنعت نفت نیز خاص خواهد بود و این گلر برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

عملکرد درخشان احمد گوهری در دروازه‌ی تیم آلومینیوم اراک، موجب شد که تیمش به پیروزی یک بر صفر در مقابل پیکان برسد و نقش مهمی در این بازی با خروج‌های به‌موقع و بازی‌سازی از عقب زمین برای مدافعان و بازیکنان هجومی تیمش داشت.

احمد گوهری پس از دیدار حذفی مقابل پرسپولیس و تیم سابقش، در جدال با پیکان توانست هفتمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند و علاوه بر آن، یک برد مهم را همراه تیمش برای صعود به رده هشتم جدول تجربه کند و امیدوار است این روند را در مسابقات آینده نیز ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • یازدهمین پیروزی الوحده در لیگ امارات
  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • راه گلزنی نوراللهی را بستند (ویدئو)
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!