Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@02:42:31 GMT

فرماندار و بخشدار جديد اسدآباد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۹۹۴۸

فرماندار و بخشدار جديد اسدآباد منصوب شد

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- طي حکمي از سوي استاندار همدان `کريم حميدوند` به عنوان فرماندار و `سليمان نظري دوست` به سمت بخشدار مرکزي اسدآباد منصوب شدند.

`به گزارش ايرنا، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان روز پنجشنبه در آيين تکريم و معارفه فرماندار و بخشدار سابق و جديد شهرستان اسدآباد اظهار کرد: تغيير و تحولات در بدنه مديريتي دولت طبيعي است تا از ايده و سليقه هاي متفاوت در جايگاه هاي مختلف استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيدسعيد شاهرخي به برخي تغييرات در سطح فرمانداران همدان اشاره کرد و افزود: دولت مصمم است با اينگونه تغييرات و بهره گيري از سرمايه نيروي انساني توانمند، بازدهي مديران را افزايش دهد.
وي توانايي فکري و اجرايي و اعتقاد به راي مردم و سياست هاي دولت تدبير و اميد را مهمترين شاخص انتصاب مديران جديد برشمرد و گفت: کساني که از داشتن اين ويژگي ها محروم باشند در بدنه دولت جايگاهي ندارند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان اضافه کرد: سبک مديريتي کشور بر مبناي صداقت، عقلانيت، شفافيت و اعتدال است و کساني که بر اين اصول و سبک معتقد باشند از وجودشان بهره خواهيم شد.
شاهرخي با اشاره به توجه ويژه دولت دوازدهم به حضور بانوان و جوانان در عرصه مديريتي، گفت: در همدان به دنبال عملياتي کردن اين سياست دولت هستيم و از اين پس در پست هاي معاونت فرمانداري ها از ظرفيت بالاي بانوان و از توانمندي و تخصص نيروي انساني جوان و با انگيزه در چيدمان اداري بيشتر استفاده مي کنيم.
وي با بيان اينکه همدان از وجود نيروهاي انساني فاخر و تحصيلکرده بهره مند است، ابراز اميدواري کرد تغييرات صورت گرفته بتواند عقب ماندگي هاي گذشته را جبران کند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان به بازگويي خدمات و کارهاي ارزنده دولت تاکيد کرد و افزود: در بخش هاي مختلف خدمات خوبي ارائه شده است و مديران بايد براي آگاهي بخشي به مردم تلاش کنند.
به گزارش ايرنا، `کريم حميدوند` فرماندار جديد اسدآباد که پيش از اين فرماندار نهاوند بود، جايگزين `حسين افشاري` شد که 18 ماه به عنوان فرماندار اسدآباد در اين شهر خدمت کرد.
`علي ترابي` نيز 14 ماه مسئوليت بخشداري مرکزي اسدآباد را بر عهده داشت و جاي خود را به `سليمان نظري دوست` داد.
اسدآباد در تقسيمات کشوري داراي 2 بخش مرکزي و پيرسلمان و 100 هزار جمعيت است.
7527/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اقتصادی استاندار همدان: سیستم کالابرگ الکترونیکی در هیچ شهرستانی قطع نیست

معاون اقتصادی استاندار همدان گفت: سیستم کالابرگ الکترونیکی در هیچ شهرستانی قطع نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید مجتبی حسینی ظهر امروز در مراسمی ضمن تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه در یک سال گذشته، گفت: سیستم کالابرگ در هیچ‌ یک از شهرستان‌ها قطع نیست و با تغییرات اعمال شده دیگر فروشگاه‌ها نمی‌توانند با فروش یک کالا، کالای دیگری را به عنوان جایگزین در سامانه ثبت کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ضرب‌الاجل مشخص شده برای حفاظت از کتیبه‌های گنجنامه در مهر ماه امسال و ماجرای نارنجک اصابت کرده در روزهای گذشته نیز عنوان کرد: در آن بازه زمانی به عنوان نماینده استاندار و تکلیفی که شد در محل حضور پیدا کردم و چون در آن زمان موضوع بالا رفتن فردی از کتیبه بود خواستار نرده‌کشی شدیم که بلافاصله هم اتفاق افتاد.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر ستاد خدمات سفر و گردشگری ذیل مجموعه معاونت عمرانی در حال پیگیری است که مجدانه پای کار هستند و ان‌شاالله به زودی اتفاقات خوبی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای حفاظت از آثار تاریخی باید کار مطالعاتی و علمی انجام شود، تاکید کرد: برای حفاظت از کتیبه گنجنامه ایجاد گیت ورود و نصب دوربین در حوزه اختیارات بنده نیست اما می‌توان پیگیری کنم با این حالم معتقدیم توجه به ملاحظات فنی حفاظت از کتیبه‌های گنجنامه لازم است که باید متخصصان امر نظر دهند و کار کارشناسی انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از افزایش 4 برابری سهمیه دریافتی وجه نقد استان همدان خبر داد و افزود: با پیگیری انجام‌شده و با افزایش سهمیه صورت گرفته 420 میلیارد تومان از بانک مرکزی برای 15 اسفند تا 15 فروردین به بانک‌های استان تزریق شده است. 

حسینی همچنین از توزیع و تامین گوشت قرمز طی چند روز آینده در حدود 70 تن برای استان همدان خبر داد و عنوان کرد: امشب علاوه بر این 70 تن، 30 تن گوشت قرمز وارد استان می‌شود که در فروشگاه‌هایی که جهاد کشاورزی لیست آن را اعلام خواهد کرد توزیع می‌شود.

وی در پایان از زحمات یکساله خبرنگاران استان تقدیر کرد و افزود: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و صدای مردم هستند که به حق در تمام برهه‌های زمانی در کنار مردم بودند و با انتقادهای به جا و انعکاس خوب اخبار در کنار دولت بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم اسرائیل مسئول هماهنگی ورود کمک‌ها به غزه را به شهادت رساند
  • دستیار فرماندار سرپل ذهاب در امر مردمی‌ سازی دولت منصوب شد
  • دستیار مردمی سازی فرماندار معرفی شد
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • معاون اقتصادی استاندار همدان: سیستم کالابرگ الکترونیکی در هیچ شهرستانی قطع نیست
  • شفاف‌سازی فرماندار همدان درباره بازشماری صندوق‌های رأی
  • شفاف‌سازی فرماندار همدان درباره بازشماری برخی صندوق‌های رأی/ قانون ملاک عمل ماست
  • شهردار جدید بادرود منصوب شد
  • پیدا کردن راه حل هوشمندانه حل مشکل قاچاق سوخت دشوار است
  • نیروی انسانی محوری‌ترین عنصر در نیروی‌های مسلح است