Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در پی انتشار برخی شایعات در شبکه‌های مجازی در مورد دلایل خودکشی دانش‌آموز تربتی، اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

به دنبال انتشار خبری نادرست  انتشار متن نادرستی در شبکه‌های اجتماعی پیرامون خودکشی یک دختر دانش‌آموز در شهرستان تربت‌حیدریه به دلیل اخراج از مدرسه به استحضار می‌رساند:

دانش‌آموز " زهره کرمانی خورشانه " در پایه دوازدهم دبیرستان دخترانه رسالت این شهرستان مشغول به تحصیل بوده است و در تاریخ ذکرشده ۲ اردیبهشت ۹۷ به‌صورت کامل در مدرسه حضورداشته و در آزمون پیشرفت تحصیلی نیز شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه نامبرده به دلیل برخی مسائل شخصی، در خارج از مدرسه و در ساعتی غیر از ساعت آموزشی اقدام به خودکشی کرده است و شایعات منتشرشده در خصوص خودکشی وی به دلیل سخت گیری صورت گرفته در مدرسه تکذیب می شود.

گفتنی است؛ در شبکه های مجازی خبر اینطور آمده است که یک دختر ۱۶ساله اهل تربت‌حیدریه خراسان‌رضوی، به‌دلیل اینکه برای خرید ساندویچ از مدرسه خارج شده بود، اخراج شد.

وی از ترس تنبیه پدر بلافاصله خودکشی کرد و توسط مردم به بیمارستان تامین‌اجتماعی تربت‌حیدریه منتقل شد اما به‌خاطر «نبود امکانات کافی» درگذشت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان خراسان رضوی خودکشی دانش آموز فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۶۴۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در اعتکاف علمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی، گفت: در ایام نوروز ۶۴۰ دانش‌آموز دختر و پسر استان در ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی حضور یافته‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید مهدی نبوی‌ثالث در بازدید از دو پایگاه اعتکاف مصلی‌نژاد و استعداداهای درخشان شهید بهشتی بیرجند، اظهار داشت: زمینه‌سازی برای ارتقای مهارت‌های علمی، فردی و اجتماعی، مهمترین هدف تشکیل پایگاه‌ها و برگزاری آیین اعتکاف علمی در مدارس بهارستان علم و ادب به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های اعتکاف علمی تا 13 فروردین از ساعت 7 صبح تا 11 شب با حضور دانش آموزان فعال است؛ تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر و پسر خراسان جنوبی، در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه و اجرای برنامه تقویتی در پایگاه‌های اعتکاف علمی حضور خواهند داشت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پس از تعطیلات و با آغاز فعالیت مدارس در سال جدید، این پایگاه‌ها در قالب قرائت خانه، همچنان به دانش آموزان متقاضی خدمات  ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش
  • مشارکت ۶۴۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در اعتکاف علمی