Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان گفت:مدیران همدانی برای ماموریت به تهران از هواپیما استفاده کنند تا این پروازها ماندگار شود. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمد ناصر نیکبخت صبح امروز در شورای برنامه ریزی استان همدان اظهار داشت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برنامه سال 97 خود را ارائه دهند و تا پایان اردیبهشت ماه برنامه‌ها گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران استان از هیچ کجا نترسند و کار کنند کاری که برای اشتغال و توسعه استان است و از چشم خوره های هیچ کسی نترسید و آن را به زمین من بیاندازید، مدیران را بدجوری ترسانده اند.

وی بیان کرد: به همت نمایندگان 30 درصد از بودجه متمرکز به استان‌ها اختصاص می‌گیرد و اگر مدیری نتواند اعتبارات را جذب کند به هیج وجه نمی پذیرم، مدیران از نمایندگان مجلس برای پیگیری امور خود کمک بگیرند.

نیکبخت با بیان اینکه مدیران نهایت استفاده را از بودجه تبصره 5 که همان تهاتر است ببرند افزود: تخصیص 120 درصدی بودجه برای استان همدان در سال 96 بی سابقه بود.

استاندار همدان با اشاره به راه اندازی پروازهای همدان به تهران بیان کرد: دو روز گذشته پرواز به خاطر نبود مسافر انجام نشد و این درست نیست در صورت ادامه این روند پرواز از ما گرفته می‌شود.

وی با تأکید به مدیران برای استفاده از هواپیما در سفر به پایتخت مطرح کرد: این پرواز با تلاش و پیگیری فراوان برقرار شده، اما تاکنون استقبال خوبی از آن نشده است و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت مورد نظر بنا بر قولی که به مدیرعامل سازمان هواپیمایی داده‌ایم، پرواز لغو می‌شود.

نیکبخت با اشاره به اینکه مدیران استان نسبت به ماندگار شدن پروازهای همدان به تهران تعصب داشته باشند بیان کرد: با احتساب حق مأموریت مدیر و راننده اداره، سفر با هواپیما برای انجام کارهای اداری هزینه کمتری دارد و از مدیران می‌خواهم به این موضوع توجه کنند تا این فرصت از دست همدان نرود.

استاندار همدان گفت: نمایندگان شاخص استان همدان در مجلس بسیار دلسوزانه فعالیت می‌کنند و مدیران می توانند از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد