Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@10:09:49 GMT

برای ثبت‌سفارش کالا هیچ مشکلی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۰۳۵۰

برای ثبت‌سفارش کالا هیچ مشکلی وجود ندارد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی علی‌آبادی در پاسخ به اینکه تجار از وجود نداشتن امکان ثبت سفارش گلایه‌های متعددی دارند، اظهار کرد: سامانه ثبتارش و سامانه جامع تجارت هیچ مشکلی برای ثبت سفارش ندارند و در هفته‌های گذشته تعداد زیادی سفارش در این سامانه‌ها به ثبت رسیده است.

وی در ارتباط با تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی به تجار و اینکه گفته می‌شود واردکنندگان چنین ارزی را دریافت نکرده‌اند، گفت: پس از انجام ثبت سفارش کالا ادامه فرایند پرونده واردات در سیستم بانکی انجام می‌شود و تخصیص ارز از سوی بانک صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات در افزود: طبق اعلام بانک مرکزی، ارز کلیه موارد تامین خواهد شد.

علی آبادی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اختصاص دلار تک‌نرخی به واردکنندگان بر اساس اولویت صورت گرفته باشد؟ توضیح داد: اگر هم در این زمینه احیانا اولویتی وجود داشته باشد، بخش بانکی اطلاعات بیشتری برای ارائه توضیح در این زمینه خواهد داشت.

در روزهای گذشته رئیس فدراسیون واردکنندگان اتاق بازرگانی از وجود مشکلات در سامانه جامع تجارت انتقاد کرده و بر این نکته تاکید کرده بود که امکان ثبت سفارش در بسیاری از موارد وجود ندارد. از سوی دیگر تجار به کرات از عدم دسترسی به ارز تک‌نرخی‌ گلایه‌هایی را مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ + لینک ثبت نام
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان