Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز سمیع الله حسینی مکارم در بازدید از مرکز پرتو و کوره پز خانه جنوب تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۸ مرکز شهرسالم شهر تهران گفت: شهرداری تهران به صورت تجمیعی در کنار وزارت بهداشت و درمان در حوزه سلامت شهروندان تهرانی فعالیت می کند که طبیعتا این موضوع یکی از وظایف شهرداری تهران محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در حوزه کودکان کار و خیابان و همچنین زنان سرپرست خانوار اقداماتی را انجام می دهد، افزود: بودجه لازم در این باره در نظر گرفته شده است و این در حالی است که در درمانگاه های شهرسالم نیز خدمات به این افراد به صورت رایگان ارایه می شود.

سرپرست شهرداری تهران گفت: معتقدیم در کنار دستگاه های متولی، مردم نیز باید کمک کنند تا شهرداری با جذب خیرین در حوزه احداث مراکز درمانی بیشتر و ارایه خدمات کیفی تر فعالیت کند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی هم در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه شرکت شهرسالم شهرداری تهران در دوره اخیر خدمات متعددی را در حوزه بهداشت و درمان داشته است.

وی با بیان اینکه حضور خیرین، پزشکان و پرستاران در این مجموعه های درمانی و بهداشتی بسیار پرنگ است، افزود: مهمترین هدف ما در حوزه بهداشت و درمان اجتماعی در وزارت بهداشت و شهرداری تهران باید تجمیع خدمات باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: اگر بتوانیم از سراهای محلات به عنوان مراکز جامع خدمات پزشکی بهره ببریم، به خوبی توانسته ایم، خدمات را در حوزه بهداشت و درمان تجمیع کنیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه مهمترین هدف ما در حوزه بهداشت پیشگیری است، یادآور شد: بیش از هر چیز دیگری معتقد به یکپارچگی خدمات در حوزه پیشگیری هستیم. این را فراموش نکنیم که پراکندگی و فرار از مسئولیت ها، تمام اهداف ما برای یکپارچگی خدمات را به تاخیر می اندازد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از راهکارهای ما در حوزه بهداشت جامعه یکپارچه شدن سلامت است، تاکید کرد: هم اکنون در جامعه و در بین عموم مردم یاس و ناامیدی وجود دارد و بازگرداندن سلامت روان مردم و امید و نشاط به جامعه تنها از طریق خود مردم میسر است که در این زمینه مردم نباید تنها به ارایه خدمات ما متکدی باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اینکه سلامت روان کودکان کار نیاز به مراقبت از سوی خود مردم دارد، خاطرنشان کرد: این موضوع هم از طریق ارایه خدمات آموزشی میسر است. این در حالی است که در دین اسلام نیز تاکید شده که توجه به همسایه از هر عبادت دیگری واجب تر بوده و ثواب بیشتری دارد.

700

درمان زنان سرپرست خانوار ارائه خدمات رایگان درمانی کودکان کار سمیع الله حسینی مکاره شهرداری درمانگاه ها درمانگاه های شهر سالم سرپرست شهرداری مرکز پرتو و کوره پز خانه جنوب تهران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس دستورالعمل ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.
دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کامل در حال اجرا است.
او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ نوع دریافتی از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.
رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.
طباطبایی گفت: والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی