Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتشار تصاویر ساختگی پاره کردن نامه های مردمی به رییس جمهوری در فضای مجازی بی اخلاقی است.

رحیم شهرتی فر، روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری موسوم به 'سامد' در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام برخی افراد در فضای مجازی، رفتاری ضداخلاقی، توهین به شعور و فرهنگ مردم استان و خدمتگزاران آنان در سامد در تبریز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: هم اکنون همه نامه‌های واصله مربوط به سفر رییس جمهوری در این مرکز در حال بررسی است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با اندکی دقت می توان متوجه شد تصاویری که با عنوان جعلی پاره کردن نامه های رییس جمهوری در مقابل نرده های ساختمان استانداری آذربایجان شرقی توسط عده ای بی اخلاق در فضای مجازی منتشر شده، غیرواقعی است.
شهرتی فر، ادامه داد: رنگ نرده های تصاویر ساختگی مربوط به این موضوع زرد رنگ است، در حالی که همه شهروندان تبریزی رنگ نرده های ساختمان استانداری را هر روز مشاهده می کنند و می دانند که زرد نیست.
معاون استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در آذربایجان شرقی که در ساختمان اداره پست تبریز واقع است، از مراحل مختلف بررسی، شماره گذاری، ثبت اینترنتی و ارسال شماره پیگیری به صاحبان نامه ها به رییس جمهوری بازدید کرد.
در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی، حدود 150 نفر از کارمندان سازمان ها و نهادهای مختلف مستقر در استان، به صورت دقیق و خستگی ناپذیر برای انتقال نامه های مردمی به رییس دولت تدبیر و امید می کوشند.
امروز در فضای مجازی فیلم و تصاویری مبنی بر وصول نشدن نامه‌های مردم در سفر رییس‌ جمهوری به تبریز، منتشر شده است.
رییس جمهوری روز سه شنبه و چهارشنبه به همراه هیات دولت برای افتتاح دهها طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و رویداد بین المللی تبریز 2018 به آذربایجان شرقی و تبریز سفر کرده بود.
8023/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سفر رييس جمهوري فضاي مجازي استانداري آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی افزود: در نمایشگاه اکس پو۲۰۲۴ مبادله تفاهم نامه مابین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مس سونگون انجام شد.

خانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قسمتی از پساب تصفیه خانه مرند برای مصرف صنعتی در اختیار شرکت مس سونگون قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در این نمایشگاه مطرح است که مهمترین آنها مربوط به مبادله تفاهم نامه واگذاری پساب مرند به شرکت مس سونگون است.

خانی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه صنعت استان و کمک به آزاد سازی آب شرب از صنایع، به نفع مردم منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، سالانه ۵٫۳ میلیون مترمکعب پساب شهر مرند، تصفیه و در اختیار مجتمع مس سونگون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه ۲۰ ساله بوده و بر اساس آن حدود ۱۰۶ میلیون مترمکعب پساب تصفیه خواهد شد.

کد خبر 6094384

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز