Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:41:57 GMT

افزایش نرخ کرایه‌ها در روزهای بارندگی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۰۵۴۷

افزایش نرخ کرایه‌ها در روزهای بارندگی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: در هفته آینده افزایش میانگین 12.5 درصدی نرخ کرایه اتوبوس، تاکسی و مینی‌بوس در صحن علنی شورای شهر مورد بررسی می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد علیخانی، درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی، مینی‌بوس و اتوبوس اظهار داشت: در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران لایحه شهرداری تهران مبنی بر افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جلسه‌ کمیسیون نهایتاً به تصویب رسید که به صورت میانگین کرایه حمل و نقل عمومی به غیر از ریلی 12.5 درصد افزایش یابد.

علیخانی بیان داشت: برای سال جاری کرایه وسایل حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس براساس شرایط جغرافیایی منطقه و مسافت طی شده اخذ می‌شود. بنابراین از 10 تا 15 درصد کرایه‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان داشت: در این لایحه میزان مسافت طی شده استهلاک و درآمد ماهیانه تاکسی‌رانان مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: در زمان اوج ترافیک و بارندگی‌ها نیز به دلیل افزایش مخاطرات و تصادفات همچنین ترافیک برای  تشویق در فعالیت‌های حمل و نقل نرخ کرایه‌ها به صورت مشخصی افزایش می‌یابد و در زمان بارندگی تا سقف 20 درصد امکان افزایش نرخ کرایه‌ها وجود دارد.

علیخانی تاکید کرد: در هفته آینده نرخ کرایه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی در صحن علنی شورای شهر تهران به تصویب می‌رسد و برای تایید نهایی به فرمانداری تهران ارسال می‌شود و در صورت تایید نهایی فرمانداری تهران از خرداد ماه اجرایی خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی

تین نیوز

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی های برقی اظهار کرد: تاکسی های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • گره اندر گره
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم