Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:23:44 GMT

کاهش ۱۶درصدی سرقت در اسلام آبادغرب /دستگیری عامل تیراندازی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۰۷۳۴

کاهش ۱۶درصدی سرقت در اسلام آبادغرب /دستگیری عامل تیراندازی

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کاهش ۱۶ درصدی انواع سرقت ها در این شهرستان خبر داد و گفت: این کاهش سرقت مربوط به اولین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" اظهار کرد: بیشترین کاهش سرقت ها مربوط به سرقت از منزل، احشام و کش رو زنی با ۱۰۰ درصد کاهش طی فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در فروردین امسال همچنین شاهد کاهش ۴۰ درصدی سرقت محتویات خودرو، ۳۳ درصدی اماکن خصوصی و ۲۸ درصدی خودرو در سطح شهرستان اسلام آبادغرب بوده ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیز موفقیت های خوبی در این مدت داشته به گونه ای که کشفیات مواد مخدر در ماه اول سال ۱۰۰ درصد نسبت به سال قبل رشد نشان می دهد.

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: کاهش قابل ملاحظه انواع سرقت در شهرستان اسلام آبادغرب و افزایش کشفیات مواد مخدر را حاصل تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی در راستای ارتقاء امنیت عمومی برشمرد.

وی همچنین تلاش و پشتکار شبانه روزی کارکنان، هدفمند کردن واحد های گشت، تشدید فعالیت های قرارگاه مبارزه با سرقت، ایجاد انگیزه خدمتی در کارکنان و از همه مهمتر همراهی و مشارکت آحاد مختلف مردم با پلیس را از جمله اقداماتی برشمرد که در کاهش سرقت و افزایش کشفیات نقش بسزایی داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در پایان از تمامی شهروندان خواست با ارایه پیشنهادات سازنده خود، نیروی انتظامی شهرستان را در انجام بهتر ماموریت ها یاری کرده و هرگونه موارد مشکوک درخصوص موضوعات امنیتی و اجتماعی را در اسرع وقت ازطریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف مواد مخدر در شهرستان صحنه 

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف ۷ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.  

"سرهنگ بهروز فخری" اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه یکی از خودروهای عبوری حامل مقداری مواد مخدر است، شناسایی و توقیقه ان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان صحنه پس از کارهای اطلاعاتی و پلیسی، عوامل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرکننده نسبت به توقیف خودروی حامل مواد مخدر اقدام کردند.

سرهنگ فخری افزود: در بازرسی های صورت گرفته، مقدار ۷ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و خودروی مورد نظر نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی صحنه همچنین از تشکیل پرونده در این راستا و معرفی متهم به دستگاه قضائی برای صدور حکم مناسب و سیر مراحل قانونی خبر داد.

وی در پایان گفت: این محموله مواد مخدر قرار بود به یکی از استان های غربی کشور انتقال داده شود که با هوشیاری ماموران انتظامی صحنه کشف شد.

کشف ۳۱۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کنگاور 

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف کالای قاچاق در این شهرستان به ارزش ۳۱۰ میلیون ریال خبر داد.  

سرهنگ "عزیز الهیاری" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگاور در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق از فعالیت شخصی در این زمینه مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی در نهایت موفق به شناسایی محل دپوی کالاهای قاچاق شدند.  

سرهنگ الهیاری افزود: ماموران پس از دریافت محوز قضائی، اقدام به بازرسی انبار کرده و در نهایت موفق به کشف ۹۲ حلقه لاستیک خودرو سواری و ۳۳ عدد رینگ قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، ۳۱۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی همچنین از معرفی متهم به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سرهنگ الهیاری در پایان برخورد با پدیده قاچاق را یکی از ماموریت های اصلی پلیس شهرستان کنگاور در سال جاری عنوان کرد.

۵۰ درصد تصادفات منجر به فوت استان کرمانشاه در ۶ محور رخ می دهد 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: ۶ محور در سطح استان شناسایی شده که طبق کارشناسی های بعمل آمده، سال گذشته حدود ۵۰ درصد از تصادفات رانندگی منجر به فوت، در آن ها رخ داده است.  

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار کرد: محورهای کرمانشاه-کامیاران، کرمانشاه-روانسر، کرمانشاه-کوزران، اسلام آبادغرب-حمیل، روانسر- پاوه و همچنین فرعی سرفیروزآباد نیمی از تصادفات جاده ای منجر به فوت سال گذشته را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: اگر عملیات تعریض این محورها انجام و یا مسیرهای رفت و برگشت آنها از هم جدا نشود بازهم شاهد حوادث تلخ تصادفات جاده ای و کشته شدن همشهریان و هموطنان خواهیم بود.

سرهنگ حیدری افزود: بیشترین نوع تصادف رخ داده در جاده های استان طی سال گذشته مربوط به تصادفات رخ به رخ است که علت اصلی آن نیز تجاوز و انحراف به چپ رانندگان در راههای دو طرفه غیر مجزا مانند محورهای ذکر شده می باشد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با غیرقابل انکار دانستن نقش عامل انسانی در وقوع تصادف رخ به رخ جاده ای، یادآوری کرد: با جداسازی مسیرهای رفت وبرگشت نقش این عامل کاملا حذف و می توان گفت بعد از جداسازی دیگر شاهد تصادف رخ به رخ نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر محورهای کرمانشاه به کنگاور و اسلام آباد غرب به سرپل ذهاب عملیات جداسازی مسیرهای رفت و برگشت آن ها در حال انجام است.

سرهنگ حیدری در پایان اظهار داشت: کاهش آمار حوادث جاده ای نیازمند عزم جدی مردم و مسئولان است که باید جدی گرفته شود.

دستگیری عامل تیر اندازی در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عامل تیر اندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای کرمانشاه، ماموران پاسگاه سرفیروزآباد به سرعت راهی منطقه شده و برای دستگیری عامل تیراندازی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه عامل اصلی تیراندازی پیش از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود، افزود: شخص مضروب نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.

سرهنگ براری ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری متهم فراری در دستور کار ماموران پاسگاه فیروزآباد قرار گرفت و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و در  یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اختلافات خانوادگی انگیزه اصلی وقوع چنین اتفاقی بوده است، گفت: متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است.  

وی در پایان اظهارداشت: برخورد با مخلان نظم و امینت عمومی یکی از برنامه های اصلی پلیس شهرستان کرمانشاه در سال جاری است.

کشف محموله سیگار قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در کرمانشاه 

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله سیگار قاچاق در شهر کرمانشاه به ارزش یک میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال خبر داد.  

سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار کرد: به دنبال گزارش های واصله مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق نموده و قصد انتقال آن به استان های جنوبی کشور را دارند، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی، مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و پس از آن تیم عملیاتی اداره قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی به یکی از محور های ورودی غربی کرمانشاه اعزام و این محور را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: ماموران در نهایت موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو سواری سمند که حامل ۱۴۵ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق بود، شدند و اقدام لازم برای توقیف این خودرو صورت گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان، ارزش تقریبی این محموله قاچاق طبق نظر کارشناسان را یک میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال ذکر کرد.

وی همچنین با اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا، از معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سرهنگ مرزبانی در پایان، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین برنامه های پلیس در سال جاری ذکر کرد و گفت: ماموران انتظامی با تمام توان در این راستا تلاش می کنند.

۸۶ درصداز پرونده های ارجایی به بخش مشاوره منجر به سازش می شود 

فرمانده انتظامی استان گفت: سال گذشته ۸۶ درصد از پرونده های ارجایی به بخش های مشاوره ای انتظامی کرمانشاه منجر به سازش شده است که آمار بسیار خوبی است.  

سردار "منوچهر امان اللهی" در مراسم تجلیل از مددکاران اجتماعی انتظامی استان، اظهار کرد: این افراد نقش مهمی در سازش های صورت گرفته بین طرفین دعوا دارند.

وی ادامه داد: مددکاران اجتماعی با مهارت و توانایی خاص خود، قدم های بسیار خوبی در راستای صلح و سازش برداشته اند که آمار بالای پرونده هایی که به سازش منجر شده اند، موید همین مطلب است.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته در مراکز مددکاری اجتماعی باعث کاهش چشمگیر پرونده های ارجائی به دادگاه شده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مددکاران اجتماعی علاوه بر تلاش در راستای ایجاد صلح و سازش، اقدامات لازم برای جلوگیری از درگیری های بعدی را نیز انجام می دهند، گفت: چنین کارهایی می تواند به سالم سازی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند.

وی همچنین ارائه آموزش های همگانی را یکی دیگر از ماموریت های مددکاران اجتماعی عنوان و اظهار کرد: آموزش در هر زمینه ای برای افراد سودمند است و باعث می شود آگاهی ها افزایش یافته و شرایط بهتری برای مواجهه با مشکلات ایجاد شود.

در پایان این مراسم از ۳۸ نفر از مددکاران اجتماعی انتظامی استان با اهدای لوح و جایزه، تجلیل شد.

مشارکت پلیس راهور کرمانشاه در پویش سه شنبه های بدون خودرو 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: پویش فرهنگی - ورزشی سه شنبه های بدون خودرو ۴ اردیبهشت با همکاری پلیس راهور کرمانشاه اجرا شد.

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار کرد: هیات دوچرخه سواری انتظامی استان در ادامه روند برگزاری سه شنبه های بدون خودرو با همکاری هیات دوچرخه سواری اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، همایش دوچرخه سواری را برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این همایش دوچرخه سواری که مربوط به پویش "سه شنبه بدون خودرو" می شود، دوچرخه سواران از ورزشگاه آزادی تا ساختمان پلیس راهور استان را به طول ۲ کیلومتر رکاب زدند.

سرهنگ شیری ادامه داد: پس از پایان برنامه آموزشی پلیس راهور، دوچرخه سواران مسیر برگشت به ورزشگاه آزادی را نیز با رعایت نظم و قوانین ترافیکی پیمودند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، افزود: پویش سه شنبه های بدون خودرو که هر هفته با همکاری پلیس راهور استان انجام می شود، نسبت به هفته های آغازین مورد استقبال بیشتری از سوی شهروندان قرار گرفته است.

وی در پایان انجام ورزش دوچرخه سواری در روز سه شنبه بدون خودرو را حرکتی سازنده در راستای ترویج فرهنگ این ورزش عنوان و اظهار کرد: از جمله مزایای آن را کاهش ترافیک و آلودگی های زیست محیطی عنوان کرد.

جانبازان مایه افتخار و سربلندی کشور هستند 

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی، جانبازان را مایه افتخار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این عزیزان به راستی شایسته تقدیر و تکریم مضاعف هستند.  

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" که به همراه مسئولان شهرستان سنقروکلیایی به دیدار تعدادی از جانبازان این شهرستان رفته بود اظهار داشت: جانبازان مایه افتخار نظام هستند چرا که اگر ایثارگری آن ها نبود بی تردید کشور ما چنین امنیتی را به خود نمی دید.

وی گفت: اگر امروز ایران اسلامی در قله های رفیع افتخار و اقتدار قرار دارد به برکت خون مطهر شهدا و رشادت جانبازان و ایثارگرانی است که با تمام وجود مقابل دشمنان ایستادند.

سرهنگ احمدی بیان داشت: جانبازان با تمام وجود از کشور و کیان خود دفاع کردند و همپا با همرزمان شهیدشان اجازه ندادند ذره ای از خاک میهن به دشت دشمن بیفتد.

در پایان این دیدار نیز با هدای لوح و هدیه از جانبازان شهرستان سنقروکلیایی قدردانی شد.

جانبازان مایه افتخار و سربلندی کشور هستند 

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی، جانبازان را مایه افتخار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این عزیزان به راستی شایسته تقدیر و تکریم مضاعف هستند.  

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" که به همراه مسئولان شهرستان سنقروکلیایی به دیدار تعدادی از جانبازان این شهرستان رفته بود اظهار داشت: جانبازان مایه افتخار نظام هستند چرا که اگر ایثارگری آن ها نبود بی تردید کشور ما چنین امنیتی را به خود نمی دید.

وی گفت: اگر امروز ایران اسلامی در قله های رفیع افتخار و اقتدار قرار دارد به برکت خون مطهر شهدا و رشادت جانبازان و ایثارگرانی است که با تمام وجود مقابل دشمنان ایستادند.

سرهنگ احمدی بیان داشت: جانبازان با تمام وجود از کشور و کیان خود دفاع کردند و همپا با همرزمان شهیدشان اجازه ندادند ذره ای از خاک میهن به دشت دشمن بیفتد.

در پایان این دیدار نیز با هدای لوح و هدیه از جانبازان شهرستان سنقروکلیایی قدردانی شد.

مراسم بزرگداشت شهدای پاسگاه روانسر برگزار شد 

مراسم بزرگداشت شهدای پاسگاه پلیس راه روانسر برگزار و یاد و خاطره ۱۹ نفر از شهیدان این پاسگاه گرامی داشته شد.  

این مراسم با حضور فرماندهان انتظامی و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، خانواده های شهدای پاسگاه و جمعی از همرزمانشان در ستاد انتظامی استان برگزار شد.

در این مراسم، رئیس عقیدتی-سیاسی انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا خصوصا شهدای پاسگاه روانسر، اظهار کرد: راه پرافتخاری که ان ها طی کردند چیزی جز عاقبت بخیری و سعادت نبود.

حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" ادامه داد: شهدا، انسان های برگزیده خداوند هستند که جان در طبق اخلاص نهاده و برای عزت و استقلال کشور تلاش و مبارزه کردند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یکی از وظایف مهمی است که امروز برعهده ما قرار داده شده است، افزود: باید سعی کنیم پیرو و ادامه دهنده راه آن ها باشیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان از صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا نیز قدردانی و یاد و خاطره شهدای پاسگاه روانسر را گرامی داشت.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح و هدیه از خانواده های شهدای پاسگاه پلیس راه روانسر، تجلیل به عمل آمد.

۱۹ نفر از کارکنان کادر و وظیفه پاسگاه پلیس راه شهرستان روانسر شامگاه روز جمعه چهارم اردیبهشت ۱۳۸۸ در درگیری با گروهک تروریستی پژاک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پلیس کرمانشاه در خط مقدم مبارزه با پدیده قاچاق قرار دارد 

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس کرمانشاه امروز در خط مقدم مبارزه با پدیده قاچاق قرار دارد و تمام توان خود را برای عمل به منویات رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی به کار می گیرد.  

سرهنگ "حشمت سهیلی" در جلسه ای که به منظور واکاوی حادثه منجر به شهادت یکی از ماموران انتظامی شهرستان قصرشیرین در درگیری با قاچاقچیان، برگزار شد، اظهار کرد: موضوع قاچاق از جمله پدیده های خطرناکی است که تولید ملی و اقتصاد کشور را تهدید می کند.

وی ادامه داد: از همین رو پلیس کرمانشاه با عزمی راسخ مبارزه با پدیده شوم قاچاق را سرلوحه کار خود قرار داده و با تمام توان به مقابله با قاچاقچیان می پردازد.

سرهنگ سهیلی ادامه داد: تقدیم یک شهید در همان روزهای ابتدایی سال جاری که در درگیری با قاچاقچیان به درجه ریع شهادت نائل آمد نمونه ای از عزم جدی پلیس کرمانشاه برای مباله با این پدیده است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: رسیدن به اهداف بزرگ، رشادت و از خودگذشتگی زیادی می طلبد که سروان شهید "ایوب اسلامی نیا" از آن برخوردار و در این راه خطیر جان پاکش را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد.

وی در پایان گفت: پلیس با تمام توان به مقابله با قاچاقچیان می پردازد و در این راستا نیز با همکاری خوب مردم نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شده است.

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی سرقت قاچاق نیروی انتظامی کرمانشاه مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران هفته سلامت بیرجند بارش برف تبریز صفحه اول روزنامه های استان ها مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران