Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@03:50:39 GMT

8هزار و 194نفر در استان سیستان و بلوچستان ویزیت شدند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۰۹۳۷

8هزار و 194نفر در استان سیستان و بلوچستان ویزیت شدند

سرهنگ پاسدار غلامرضا آتون، مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که محرومیت زدایی و خدمت رسانی از الویت‌های مهم سپاه است بیان کرد: سپاه نهادی انقلابی و مردمی است وخود را از مردم می‌داند ودر راستای رفع مشکلات مردم درمناطق محروم وخدمت رسانی به نیازمندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در سپاه خط کش گذاری قومی مذهبی وجود ندارد و این نهاد به تمام مردم استان اعم از شیعه وسنی خدمت رسانی می‌کند.
غلامرضا آتون اظهارداشت: به مناسبت گرامی داشت هفته سلامت ۱۳ تیم درمانی متشکل از ۱۳۰ پزشک و متخصص به منظور ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق سیستان، بلوچستان و مرکز استان اعزام شده اند.
مسئول بهداری سپاه استان تصریح کرد: در راستای ارتقاء سطح سلامت محرومین و نیازمندان تعداد ۴ تیم درمانی به منطقه سیستان اعزام ودر یک روز تعداد ۲ هزارو ۸۷۳ نفر به صورت رایگان از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند.
وی گفت: تعداد ۶ تیم درمانی پزشکی با حضور در منطقه بلوچستان ۳ هزار و ۴۵۵ نفر را از بیماران محروم و نیازمند را ویزیت کرده اند.
آتون افزود: در مرکز استان نیز ۱۸۶۶ بیمار توسط ۳ تیم درمانی وپزشکی خدمات پزشکی و درمانی را دریافت کرده اند.
این مسئول ادامه داد: تیم‌های پزشکی متشکل از پزشک عمومی، پزشک داخلی، پزشک اطفال، متخصص اطفال، متخصص داخلی، ماما، مشاوره، روان شناس و کارشناس تغذیه در بازده زمانی یک روز تعداد ۸ هزار و ۱۹۴ بیمار را ویزیت و داروی رایگان به ارزش بیش از ۱۸ میلیون تومان توزیع شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم