Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردا یکی از تلخ‌ترین کنفرانس مطبوعاتی‌های بارسا برگزار خواهد شد.

طرفداری - آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا قصد دارد فردا - جمعه - با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی، جدایی‌اش از این تیم را اعلام کند.

به گزارش mundodeportivo، خداحافظی ال مانچگو از بارسا بر کسی پوشیده نیست. این موضوع از چند ماه پیش خودش را نشان داد و از تقریبا دو هفته پیش قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه هنوز کسی آن را رسما اعلام نکرده اما همه شواهد حاکی از پایان یک عصر طلایی در بارسلونا حکایت دارد. اینیستا در پایان فصل از کاتالان‌ها جدا میشود و راهی فوتبال چین خواهد شد.

اما حالا برنامه اعلام این تصمیم نیز مشخص شده است. اینیستا فردا پس از تمرین تیم، با حضور در کنفرانسی مطبوعاتی در کمپ تمرینی باشگاه، رسما خداحافظی‌اش از بارسلونا را اعلام خواهد کرد. اینیستا که به زودی وارد 34 سالگی خواهد شد، طبق قرارداد، تا 30 آوریل فرصت دارد تصمیمش را به باشگاه اعلام کند و فردا این کار را خواهد کرد. 

باشگاه نیز از حالا آماده برگزاری مراسم خداحافظی باشکوهی برای اسطوره‌اش است. به جز برگزاری یک مراسم رسمی با حضور همه هم تیمی‌های سابق و کنونی اینیستا - مانند مراسمی که برای ژاوی گرفته شد - بارسا در نظر دارد در هفته پایانی لالیگا و بازی مقابل رئال سوسیداد هم مراسم ویژه‌ای برگزار کند. همزمان اینیستا نهمین جام قهرمانی‌اش در لالیگا را هم بالای سر خواهد برد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال

به گزارش قدس آنلاین، مهدی مهدوی، پاسور پیشین تیم ملی که از نسل طلایی والیبال ایران است از والیبال خداحافظی کرده است.  

مهدوی قصد دارد وارد دنیای مربیگری شود و کار خود را با تیم شهداب آغاز خواهد کرد و به عنوان دستیار رحمان محمدی‌راد، سرمربی جدید این تیم فعالیت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • احتمال ورود آندرس اینیستا به عرصه مربی‌گری
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • ژاوی: حضور چهار سرمربی از مکتب بارسلونا در این مرحله اتفاقی نیست
  • لحظات احساسی خداحافظی خمس | تصاویر
  • کانادایی‌ها مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان شدند