Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@18:06:07 GMT

لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب از قاری ایرانی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۱۲۸۳

سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با معرفی برگزیدگان رشته‌ها و بخش‌های مختلف به ایستگاه آخر رسید و شرکت‌کنندگان، داوران، برگزار‌کنندگان این رقابت‌ها و جمع کثیری از اساتید و جامعه قرآنی صبح امروز باحضور در حسینیه امام خمینی (ره) به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند.

انتهای خیابان فلسطین تهران از ساعات اولیه صبح امروز میعاد‌گاه عاشقانی بود که برای دیدار با، ولی امرشان چند ساعت زود‌تر گرد هم جمع شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با رهبر معظم انقلاب بهانه‌ای برای تازه شدن دیدار قرآنیان سراسر کشور با هم شده بود و بسیاری از این افراد پیش از ورود به حسینیه به خوش و بش و احوال‌پرسی یکدیگر مشغول بودند.

درب‌های حسینیه امام خمینی (ره) از حدود ساعت ۸ صبح برروی عاشقان گشوده شد و اهالی قرآن دسته دسته ضمن ورود به حسینیه با شربت و شیرینی پذیرایی شدند.

استقبال از این دیدار به حدی بود که فضای حسینیه تقریباً یک ساعت مانده به شروع مراسم کاملاً پر شده و عده‌ای هم به صورت ایستاده منتظر ورود رهبر به حسینیه بودند، همچنین انبوه حاضران باشور شوق خاصی شعار‌هایی مانند: «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «دست خدا بر سر ما خامنه‌ای رهبر ما»، «ای پسر فاطمه منتظر تو هستیم» و... سر می‌دادند.

ساعت حدود ۱۰:۰۵ رهبر معظم انقلاب گام بر حسینیه امام خمینی (ره) گذاشتند و این فضا با معطر شدن به عطر گام‌های، ولی امر مسلمانان جهان گویا به انفجار رسید و حاضران با شعار‌های مختلف از رهبرشان استقبال کردند.

تلاوت سید‌مصطفی حسینی نماینده جمهوری اسلامی ایران در این دوره از رقابت‌ها آغاز‌گر این محفل نورانی بود و پس از وی مصطفی اصفهانیان نفر اول رشته حفظ کل قرآن به تلاوت ترتیل آیاتی از کلام‌الله مجید در محضر رهبر معظم انقلاب پرداخت.

تلاوت حسینی این بار با سبکی متفاوت از سبک همیشگی وی یعنی منشاوی انجام شد و تلاوت زیبای وی لبخند رضایت را بر لبان رهبر معظم انقلاب نشاند.

در ادامه علیرضا رضایی نماینده افغانستان و نفر اول رشته قرائت سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت پرداخت و پس از وی کمیل حماد از لبنان به عنوان نفر برگزیده همایش قرآن کریم در آیینه شعر ملل مسلمان باحضور در جایگاه به شعر‌خوانی پرداخت و سپس رضوان درویش به عنوان نماینده هیأت داوران رقابت‌ها به مدیحه‌سرایی پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) پرداخت و اشک بسیاری از حاضران سرازیر شد.

در ادامه حجت‌الاسلام محمدی نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به ارائه گزارشی از مسابقات پرداخت و از دست‌اندر‌کاران برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تقدیر و تشکر کرد.

سخنرانی مقام معظم رهبری آخرین بخش این محفل زیبا و نورانی بود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به ضرورت رعایت حق‌الناس در جامعه اظهار داشت: باید کسی که مرتکب حق‌الناس شده و اموال مردم را تصاحب می‌کند و یا مرتکب غیبت و دروغ شده و با آبروی دیگران بازی کرده است، تا پیش از اینکه از دنیا برود از دیگران حلالیت خواسته و اگر آنان در دسترس نبودند، از عوضشان به فقرا و نیازمندان کمک کرد.

وی در ادامه نیز با اشاره به مسئله حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: حجاب یک مسئله شرعی و فطری بوده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تصریح کردند که مسئله شرعی و قانونی است و در این راستا دولت و قوه قضائیه باید به وظیفه خود عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ماموران انتظامی موظف هستند که در جامعه تذکر دهند و بنابراین مردم نیز برای رسیدن به مطالباتشان باید از آنها حمایت کنند چون برخی به عمد خواهان مخدوش کردن عفت در جامعه هستند که مسئولان مربوطه باید با قدرت و با رعایت تمامی موازین اخلاقی و شرعی، این مشکل را برطرف کنند.

وی در ادامه با اشاره به «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران افزود: نظام ایران پس از اینکه سال‌ها تعددی رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان ایرانی و خلل به امنیت کشورمان را تحمل کرد و اخیرا نیز اسرائیل در تجاوزی آشکار به سفارت ایران در دمشق حمله کرد و تعدادی از سرداران کشورمان را به شهادت رساند، به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تنبیه می‌شد و بنابراین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک و پهباد پاسخ دندان‌شکنی به رژیمی داد که 20 کشور جهان او را همراهی می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: بی‌شک این پاسخ مقتدرانه هیچ زمانی از یاد رژیم صهیونیستی نخواهد رفت و جواب شیطنت‌های خود را خواهد گرفت چون گستاخی خود را به آخرین حد خود رسانده بود و بنابراین نظام اسلامی براساس رعایت قوانین بین‌المللی، رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد و به این رژیم هشدار داد که اگر این اقدامات ادامه یابد برخوردش شدیدتر خواهد شد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی 40 سال پیش و زمانی که ایران دارای قدرت دفاعی پایینی بود، پیش‌بینی کردند که من آن روزی را می‌بینم که ایران به قدرتی می‌رسد که کسی در ذهن خود نیز نمی‌تواند کشورمان را مورد هجمه قرار دهد و هر کس را که حمله کند مایوس و ناامید می‌کنیم و از حمله خود سرافکنده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان