Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق صلاحدید شفر بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز ظهر ساعت ١٢ در جلسه پیش از تمرین حاضر شدند و تیم سپاهان را آنالیز کردند.

مهدی قائدی پس از انجام مراحل درمانی با استقبال بازیکنان و کادرفنی در محل تمرین استقلال  حاضر شد.

امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد.

دویدن و گرم کردن بخش اول تمرین آبی‌ها بود و بعد از آن بازیکنان به پاسکاری کوتاه و بلند مشغول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش بعدی تمرین استقلال کارهای سرعتی بود و بعد از آن شفر جلسه‌ای در میان زمین با بازیکنان برگزار کرد و تاکتیک‌های مد نظرش را برای بازیکنان توضیح داد.

برنامه  استقلالی ها با انجام فوتبال درون تیمی پیگیری شد  و کادرفنی نظارت کاملی بر نحوه عملکرد بازیکنان و اجرای تاکتیک‌ها داشتند.

اعضاى تیم فوتبال استقلال پس از ناهار ساعت 16:45 تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهند کرد و پس از رسیدن به این شهر راهی هتل عباسی خواهند شد.

قرار است در این سفر بهروز پرورش خواه و ایوب اصغرخانی دو پیشکسوت تیم استقلال اعضای این تیم را همراهی کنند.

بخش پایانی تمرین پنجشنبه استقلال، مرور ضربات ایستگاهی است.

در تمرین امروز به جز پادوانی و محسن کریمی که با مصدومیت بلند طولانی مواجه هستند، تمامى بازیکنان حاضر بودند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال معاون باشگاه استقلال زمین مد فوتبال اصفهان تمرین استقلال مهدی قائدی شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!

به گزارش ورزش سه، استقلال پس از شکست دادن شمس آذر آماده دیدار با تراکتور می‌شود و فرصت 12 روزه برای مرور کارهای تاکتیکی، بازگشت بازیکنان مصدوم و ریکاوری برای آنها فراهم خواهد شد.

استقلال با شکست دادن شمس‌آذر همچنان صدر را در اختیار دارد و در هفته بیست و پنجم مقابل تیمی به میدان خواهد رفت که در صورت شکست دادن آن شانس اندک تراکتور هم از دست خواهد رفت و دیگر امیدی به قهرمانی نخواهد داشت، این در حالی است که تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت و فرصتی ویژه در اختیار استقلال قرار خواهد گرفت.

مصدومیت آرش رضاوند در بازی امروز و مشخص نبودن میزان آسیب دیدگی این بازیکن، مصدومیت رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان چند بازیکن شاخص استقلال در خط دفاعی این تیم را از دسترس نکونام خارج کرده بود که با وقفه ای که در لیگ ایجاد می‌شود فرصت بازگشت و مداوای آنها وجود دارد تا استقلالی‌ها در ادامه لیگ با ترکیبی کامل به میدان بروند.

البته استقلالی‌ها روی فرم هجومی قرار داشتند و بازی‌های چشم نوازی ارائه می‌کردند که این وقفه در صورتی که تمرینات به خوبی مدیریت نشود می‌تواند به ضرر آنها تمام شود و در روند تیمی آنها مشکل ایجاد کند.

جواد نکونام و دستیارانش در این فرصت دوازده روزه باید برنامه تمرینی ویژه ای را برای هفته های باقی‌مانده لیگ در نظر بگیرند تا بازیکنان این تیم با فرم ایده‌آل در زمین حضور پیدا کنند.

دیگر خبرها

  • کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت