Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@16:24:03 GMT

اهل مسجد در انجام امور تک روی نمی کند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۱۵۲۳

اهل مسجد در انجام امور تک روی نمی کند

خبرگزاری شبستان: مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه انحصارطلبی در مسجد ممنوع است، گفت: اهل مسجد باید با وحدت و همگرایی امور را انجام دهند و از تک روی بپرهیزند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام علیرضا ملک محمدی، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری امروز (6 اردیبهشت) در آئین اختتامیه اجرای طرح پیوند نوجوانان و جوانان با مسجد که در مهدیه مصلی شهرکرد برگزار شد، با قدردانی از دستگاه های همکار در اجرای این طرح گفت: بی شک هرچه در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد بیشتر گام برداشته شود آثار و نتایج مطلوب آن در جامعه بهتر دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به عوامل جذب جوانان به مسجد، افزود: خانواده، محیط های آموزشی، جامعه، فرد و خود مسجد نقش بسزایی در این رابطه دارند.

 

حجت الاسلام ملک محمدی بابیان اینکه مسجد محلی برای نزدیکی به خدا و تکامل انسانی است، افزود: مسجدی ها باید در انجام کار خیر پیش قدم و الگویی برای سایرین باشند.

 

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری با تاکید بر استعدادیابی جوانان مسجدی، اظهار کرد: در مسجد باید به کشف استعدادها و بهره گیری از آن بخوبی پرداخته شود.

 

حجت الاسلام ملک محمدی، دعوت دیگران به مسجد، احترام به مسجد و خدمتگزاران آن، اخلاق مداری، ایجاد مودت و دوستی و سهیم شدن در انجام امور مسجد را از دیگر وظایف اهل مسجد برشمرد.

 

وی خاطرنشان کرد: مسجد سنگر است و اهل مسجد سنگربان هستند از همین رو باید در آبادانی و رونق این مراکز انسان ساز و مقدس بیش از پیش تلاش کرد.

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن مجلس قرآن کریم دولت قرآن حسن روحانی آذربایجان شرقی اردبیل سبک زندگی اسلامی مساجد طرح پیوند نوجوانان و جوانان با مسجد مرکز رسیدگی به امور مساجد جامعه کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: مبلغ پاداش المپیک به زودی اعلام می‌شود/ چشم‌انداز خوبی را برای فدراسیون تیراندازی با کمان متصورم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد شروین اسبقیان در حاشیه اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان اظهار کرد: به همراه شعبانی بهار رئیس فدراسیون بازدید از مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان انتخابی قهرمانی آسیا داشتیم. بیش از ۲۰ تیراندازی دختر و پسر در این رویداد شرکت کردند. زیرساخت‌های خوبی ایجاد شده و گزارش کار‌های خوب شعبانی بهار به اطلاع وزیر ورزش می‌رسد و تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده کیومرث هاشمی هم از این زیرساخت‌ها دیدار کند. چشم‌انداز خوبی را برای فدراسیون تیراندازی با کمان متصورم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد پاداش المپیک برای قهرمانان رشته‌های مختلف گفت: بحث کارشناسی در حال انجام است و به زودی مبلغ اعلام می‌شود. از زمان حضور کیومرث هاشمی با عنایت رئیس جمهور پاداش‌های دو سال گذشته قهرمانان پرداخت شد. پیام پرداخت پاداش‌ها ایجاد انگیزه برای ورزشکاران المپیکی ماست. هم و غم وزارت ورزش و جوانان آرامش ورزشکاران برای حضوری پر قدرت در المپیک پاریس است. در سه چهار ماه آینده نیز کار‌های خوبی را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در لنجان پیش بینی شده است
  • اسبقیان: مبلغ پاداش المپیک به زودی اعلام می‌شود/ چشم‌انداز خوبی را برای فدراسیون تیراندازی با کمان متصورم
  • مرمت مسجد تاریخی«چهلستون و یری» با جدیت ادامه یابد
  • قرارگاه ملی مسجد باید بر تقویت ساختار مردمی اداره مساجد همت گمارد 
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه
  • مسجد یوردشاهی ارومیه مرمت و ساماندهی می شود
  • وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان
  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر