Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@00:10:45 GMT

برانکو: به بازيکنانم تبريک مي گويم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۱۵۶۳

برانکو: به بازيکنانم تبريک مي گويم

خبرگزاري آريا - سرمربي پرسپوليس گفت: از کادر فني پرسپوليس هم تشکر مي‌کنم که کنار من زحمت‌هاي زيادي کشيدند تا تيم موفق شود و يک تبريک ويژه به همه بازيکنانم که تلاش ويژه‌اي کردند و توانستيم قهرمان شويم.
به گزارش خبرگزاري فارس: برانکو ايوانکوويچ سرمربي پرسپوليس در نشست خبري تيمش از بازي مقابل سپيدرود گفت: آخرين بازي ما است در ليگ برتر و بعد از آن جشن قهرماني خواهيم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبيعي است که دوست داريم مقابل هوادارنمان آخري بازي را که با جشن قهرماني همراه خواهد بود با برد پشت سر بگذاريم. همينطور که اقاي پندار مدير روابط عمومي باشگاه خبرنگاران تشکر کرد من هم از شما اصحاب رسانه که در طول فصل از من حمايت کرديد و زحمت کشيديد، شکر مي‌کنم اميدوارم همي روند را در کنار هم ادامه دهيم و همينطور لازم مي دانم از هواداران پرشور پرسپوليس که در همه جاي ايران ما را حمايت کرد و يک تبريک ويژه به آقاي گرشاشبي مديرعامل باشگاه و هيات مديره باشگاه که ما را حمايت کردند. از کادر فني پرسپوليس هم تشکر مي‌کنم که کنار من زحمت‌هاي زيادي کشيدند تا تيم موفق شود و يک تبريک ويژه به همه بازيکنانم که تلاش ويژه‌اي کردند و توانستيم قهرمان شويم. به علي کريمي هم تبريک مي‌گويم که اعتماد به نفس و توانايي خودش را نشان داد و يک تيم را که در شرايط سختي قرار داشت توانست در ليگ برتر نگه دارد.
ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. ندا نویدی‌نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی‌درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

او پیش از شروع تمرین، صحبت گرمی با اوسمار ویرا سرمربی تیم و سایر بازیکنان داشت. اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاقات عجیب و غریب و زننده زیاد داشت اما حضور این هوادار پرسپولیس در ورزشگاه و صحبت‌هایش از زیبایی‌های سکوهای آزادی بود که حالا از نزدیک هم با اعضای تیم دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • اولین پست اینستاگرامی و معنادار نکونام بعد از رفتن خطیر
  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید