Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیران شورای امنیت ملی ایران، روسیه و پاکستان در خصوص برگزاری کنفرانس امنیتی مشترک با حضور سایر کشورهای منطقه به توافق رسیده و ساز و کارهای آن را مشخص کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیران شورای امنیت ملی ایران، روسیه و پاکستان ظهر امروز (پنج شنبه) در خصوص تشکیل کنفرانس امنیتی مشترک با حضور سایر کشورهای منطقه به توافق رسیده و ساز و کارهای آن را مشخص کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه و ژنرال «ناصرخان جنجوعه» مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان با ابراز نگرانی نسبت به اقدامات بی ثبات ساز آمریکا در منطقه همچنین بر ضرورت همکاری همه جانبه کشورهای موثر آسیا برای مقابله با این روند تاکید کردند. 

مقامات امنیتی سه کشور توافق کردند ضمن تداوم رایزنی های مشترک نسبت به گفت وگو با سایر کشورهای منطقه آسیا و دعوت از آنان برای حضور در نشست امنیتی چند جانبه اقدام کنند.

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکستان دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه علی شمخانی مجلس شورای اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران علی لاریجانی سوریه وزارت امور خارجه ایران سپاه پاسداران محمد جواد ظریف ایالات متحده آمریکا حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران اسحاق جهانگیری امیر حاتمی ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق

آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی هر چه زود‌تر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه پارلمان عراق درباره اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه