Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@05:53:29 GMT

از مدال آوران و قهرمان ورزش همدان در سال ۹۵ و ۹۶ تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۱۵۹۹

از مدال آوران و قهرمان ورزش همدان در سال ۹۵ و ۹۶ تجلیل شد

همدان- مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمان ورزش استان‌همدان در سال ۹۵ و ۹۶ با حضور مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منعم روز پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان فراملی همدان در ۲ سال گذشته اظهار داشت: در بخش ورزش قهرمانی در سال گذشته ۸۹۹ مدال کشوری توسط ورزشکاران استان‌همدان کسب شد و در ورزش همگانی نیز در سال گذشته ۲۶ درصد از جمعیت استان در ورزش همگانی فعال بودند که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۲۰۱۸ شهر همدان به‌عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شد که فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های همدان به مردم کشور و جهانیان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان بابیان اینکه سال گذشته ۸۵ مدال رنگارنگ در رقابت‌های فراملی توسط قهرمانان استان‌همدان در رشته‌های مختلف کسب شد، گفت: ۱۶ مدال از این تعداد نشان فراملی کسب‌شده در رقابت‌های جهانی و ۳۶ مدال آسیایی است.

منعم خاطرنشان کرد: ۸۶ عنوان تیمی در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز از دیگر افتخارات ورزش استان‌همدان در سال گذشته بود.

وی با اشاره به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بیان کرد: ۴۳ ورزشکار همدانی شانس حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی را دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: همچنین دستگاه ورزش هدف خود را در سال ۲۰۱۸ حمایت از رویداد همدان ۲۰۱۸ قرار داده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان کشور نیز در این مراسم گفت: کسب میزبانی‌های بین‌المللی به رونق تورسیم ورزشی کمک شایانی می‌کند و انتظار می‌رود در همدان نیز با توجه به رویداد همدان ۲۰۱۸ به این مهم توجه شود.

محمدرضا داورزنی افزود: تاریخ همدان مملو از افتخارآفرینان در عرصه‌های مختلف است و در جنگ تحمیلی نیز شاهد رشادت‌های سرداران بزرگ این استان بوده‌ایم.

وی بابیان اینکه هیئت‌های ورزشی به‌صورت داوطلبانه در راستای توسعه امر ورزش تلاش می‌کنند، بیان کرد: هم‌اینک ۵۰ هزار نفر در قالب مسئولیت در هیئت‌های ورزشی استان‌ها، ایثارگرایانه و با عشق و علاقه در خدمت توسعه ورزش هستند.

داورزنی یادآور شد: هم‌اکنون ۱۴ هزار هیئت در سطح شهرستان‌ها و یک هزار و ۴۰۰ هیئت در سطح استان‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی فعال هستند.

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان همدان رسول منعم محمدرضا داورزنی مراسم تجلیل مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران بیرجند هفته سلامت بارش برف تبریز مجلس شورای اسلامی صفحه اول روزنامه های استان ها کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، به همت هیئت دو ومیدانی استان همدان به منظور حمایت از قهرمانان ملی، ارزیابی وضعیت آمادگی مدعیان قبل از المپیک و احتمال حضور در مسابقات بین المللی، مسابقه رکورد گیری با حضور همه مدعیان پیاده روی کشور در پیست استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد.

حضور حمید زورآوند نماینده کشورمان در المپیک پکن، رکوردار بزرگسالان و قهرمان چندین ساله کشور، آرمین شاه ملکی رکوردار جوانان و سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان، اسدی منش رکوردار نوجوانان کشور و قهرمان مسابقات آسیایی تاشکند و جوانان جویای نامی، چون الست و پیله ور از جذابیت‌های این رقابت بود.

در پایان حمید زورآوند با رکورد ۴۵ دقیقه و چهل و یک ثانیه قهرمان، آرمین شاه ملکی ۴۸ دقیقه و شش ثانیه دوم و عارف پیله وری با رکورد ۴۹ دقیقه و ۵۳ ثانیه در جایگاه سوم ایستادند.

رکورد‌های به دست آمده توسط این قهرمانان با توجه به سرمای هوا و ماه مبارک رمضان قابل توجه است.

دیگر خبرها

  • قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!
  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • سال اولین ها
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد